قاضی زاده هاشمی:

پس از ۴ سال تورم را به زیر ۵ درصد می‌رسانم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: پس از سال اول تورم را به زیر ۳۰ درصد و در پایان ۴ سال، آن را به زیر ۵ درصد می‌رسانم.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه تلویزیونی در جمع خبرنگاران گفت: نزدیک به دو سال می‌شود که روی برنامه‌ای برای کنترل تورم مشغول هستیم؛ تورم بالا تنها مشکل کشور ما نبوده است، کشور‌های مختلفی تورم را تجربه کرده اند و تجارب موفقی در این زمینه داشته اند؛ نزدیک‌ترین کشور به ما در این زمینه ترکیه است که نزدیک به دو دهه تورم بیش از پنجاه درصد را تجربه کرده است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: ۵۱ برنامه تهیه کردیم که تحت عنوان دولت اعتماد به چاپ رسیده است و در حوزه اصلاحات ساختاری اقتصاد است که مجموعه این اصلاحات در ۴ سال، نرخ تورم را از ۴۹.۵ درصد فعلی به زیر ۵ درصد کاهش می‌دهد؛ این برنامه به این صورت است که در سال اول تورم به زیر ۳۰ درصد خواهد رسید و به همین ترتیب تا تک رقمی شدن به صورت تصاعدی کاهش پیدا خواهد کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به همه جانبه گرا بودن رئیس جمهور عنوان کرد: یک رئیس جمهور باید نگاه ۳۶۰ درجه‌ای به همه مسائل داشته باشد و موضوعات دیگر را در نظر بگیرد تا بتواند اصلاحات را در همه ابعاد انجام دهد. دولت یک جریان و مکتب فکری است و نباید آن را به یک نفر تقلیل دهیم و خبرنگاران و اصحاب رسانه باید این دیدگاه را تغییر دهند.

قاضی زاده هاشمی در پایان با اشاره به ویژگی‌های دولت خود گفت: به عنوان فردی که خود را نماینده گام دومی‌ها می‌دانم، می‌گویم یک نسل از جوانان فن آور و نوآور آمده اند که یک تفکر جدید بر جامعه حاکم کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
کمتر دروغ بگین دیکه کسی بهتون اعتمادی نداره
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۰۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
پس از4سال نان بربری میشودپنجاه هزارتومان عین پفک وغیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
جل الخالق!!!!!!!!!!!!!