تشکیل کارگروه رصد فضای مجازی در پیشگیری از جرائم انتخاباتی/ تذکر کتبی به ۶ داوطلب در آبیک

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از تشکیل کارگروه رصد فضای مجازی در پیشگیری از وقوع تخلفات وجرائم انتخاباتی در شهرستان آبیک خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،سعید احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از تشکیل کارگروه رصد فضای مجازی در پیشگیری از وقوع تخلفات وجرائم انتخاباتی در شهرستان آبیک خبر داد و گفت: این کارگروه با حضور دادستانی، اداره اطلاعات مجموعه‌های اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی شهرستان تشکیل شده و با هدف ساماندهی و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی آغاز به کار کرده است.

این مقام قضایی افزود: با توجه به مصوبه کارگروه در مراحل اولیه وقوع جرم از سوی نامزد‌های انتخاباتی بدوا تذکر شفاهی سپس تذکر مکتوب داده خواهد شد و چنانچه تخلفات ادامه یابد با درخواست کارگروه صلاحیت نامزد متخلف مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

دادستان آبیک با اشاره به مواردی که تذکر داده شده گفت: از زمان آغاز به کار این کارگروه تاکنون بالغ بر ۱۰ مورد تذکر شفاهی و ۶ مورد تذکر کتبی صورت گرفته است که خوشبختانه نامزد‌های انتخاباتی به تذکرات توجه و از ادامه روند وقوع تخلف خودداری نموده اند.

رئیس کارگروه رصد فضای مجازی شهرستان آبیک گفت : هدف ما از این نوع رصد و برخورد سالم سازی فضای مجازی و ارشاد نامزد‌های انتخاباتی است تا از ایجاد بستر مسموم و جرم زا جلوگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار