ثبت نام ۱۷۰۰ مشترک گاز آذربایجان‌غربی در طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: ۱۷۰۰ مشترک گاز استان در طرح ملی بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌ها ثبت نام کرده‌اند.

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: در طرح ملی بهینه‌سازی موتورخانه‌ها از پاییز سال گذشته تاکنون حدود  یک هزار و ۷۰۰ مشترک گاز استان جهت بهینه‌سازی مورتوخانه‌هایشان اقدام به ثبت نام در سایت شرکت گاز کرده‌اند.

او با اعلام اینکه تاکنون ۴۴ موتورخانه از ۱۷۰۰ موتورخانه ثبت نام شده، مورد بهینه‌سازی کامل قرار گرفته است، افزود: اخیرا نیز بهینه‌سازی ۱۰۴ موتورخانه به اتمام رسیده و در مرحله نظارت و بازرسی است و ۴۴۷ موتورخانه نیز هم اینک در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح رایگان بوده و هیچگونه هزینه‌ای به مشترکان تحمیل نمی‌شود، اعلام کرد: تمامی هزینه‌های این طرح از سوی شرکت گاز پرداخت می‌شود چنان که تاکنون برای بهینه‌سازی موتورخانه‌های به اتمام رسیده، ۴ میلیارد ریال به مجریان این طرح پرداخت شده است.

شیخی تاکید کرد: با توجه به اینکه شرکت ملی گاز مصمم است تا در قالب طرح مذکور،  آخرین موتورخانه را در سطح  استان مورد بهینه‌سازی قرار دهد، از همه مشترکان دارای موتورخانه که مصرف گاز آن‌ها بیشتر از حد نرمال است، درخواست داریم با مراجعه به سایت شرکت گاز، در این طرح ثبت نام کرده و از مزیت رایگان بودن آن بهره‌مند گردند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هدف‌گذاری شرکت ملی گاز از اجرای طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها، کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز مشترکان دارای موتورخانه بوده است، اظهار کرد: بهینه‌سازی موتورخانه‌های به اتمام رسیده و بررسی مصرف گاز آن‌ها با قبل و بعد از اجرای طرح، حاکی از کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی مصرف گاز این مشترکان بوده است.

شیخی، با اشاره به وجود ۱۷ هزار و ۶۰۰ موتورخانه خانگی و تجاری در آذربایجان‌غربی، ادامه داد: مشترکان دارای موتورخانه که میانگین مصرف گاز سالانه آن‌ها طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ بیشتر از ۲۵۰۰ مترمکعب باشد می‌توانند در این طرح ثبت نام کرده و شامل یارانه تخصیصی برای بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌شان شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.