درخشش دانش آموزان هرمزگانی در طرح پرسش مهر

دانش آموزان هرمزگانی شش رتبه برتر کشوری در بیست و یکمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، احمد مهرانی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: محمدجواد سلیمانی از میناب در رشته اینفوگرافی موفق به کسب رتبه نخست شد.

احمد مهرانی افزود: شقایق باقری در رشته پوستر دوم شد و سحر محمود زاده، مریم زارعی نژاد و ابوالفضل جعفری به ترتیب در رشته‌های استنداپ کمدی، فیلم کوتاه و ایده پردازی در جایگاه سوم کشوری ایستادند.


بیشتر بخوانید


او گفت: در بخش فرهنگیان نیز عبدالناصر ملائی از قشم هم در رشته پویانمایی توانست رتبه دوم بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری را از آن خود کند و رامین اکبری و امیر حاجیلو در رشته داستان از شهرستان قشم و محمد پورمحمد در رشته وبلاگ از آموزش و پرورش بستک، شایسته تقدیر شناخته شدند.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۳۷ هزار دانش آموز هرمزگانی از مدارس استان در این فراخوان مشارکت داشتند که پس از داوری ۵۵ اثر موفق به کسب رتبه نخست استانی و راهیابی به مرحله کشوری شد.

بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری با سوال «فرزندان من برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به خانواده و همکلاسی‌های خود کمک و یاری کنید» در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۰_ ۱۳۹۹ آغاز شد.

انتهای خبر / ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.