هت تریک آلمانی‌ها در فتح لیگ قهرمانان اروپا

توماس توخل سرمربی تیم فوتبال چلسی با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تعداد قهرمانی‌های تاریخ مربیان آلمانی در این مسابقات را به عدد ۱۰ رساند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میان تیم‌های انگلیسی منچسترسیتی و چلسی برگزار شد و شاگردان توماس توخل آلمانی در تیم چلسی موفق شدند که با تک گل کای هاورتز بازیکن آلمانی خود تیم متمول منچسترسیتی را شکست دهند و برای دومین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کنند.

با قهرمانی چلسی به همراه سرمربی آلمانی خود توخل امسال سومین فصل متوالی است که سرمربی قهرمانان این رقابت‌ها یک آلمانی است.

درسال ۲۰۱۹ تیم فوتبال لیورپول با هدایت یورگن کلوپ و در سال ۲۰۲۰ نیز تیم فوتبال بایرن مونیخ با مربیگری هانسی فلیک موفق به قهرمانی در این مسابقات شدند و امسال نیز توماس توخل موفق شد علاوه بر کسب سومین قهرمانی متوالی آلمانی‌ها، دهمین جام تاریخ تمام مربیان آلمانی را نیز در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.

با قهرمانی توخل اکنون مربیان آلمانی به همراه مربیان اسپانیایی با ۱۰ عنوان قهرمانی پایین‌تر از مربیان ایتالیایی با ۱۱ عنوان قهرمانی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار