برگزاری دومین همایش منطقه‌ای هیئت‌های نظارت انتخابات فارس

در آستانه فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا، دومین همایش منطقه‌ای روسا و اعضای هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها و بخش‌های استان فارس به میزبانی شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دومین همایش منطقه‌ای روسا و اعضای هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها و بخش‌های فارس با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری، رئیس کل دادگستری، فرمانده پلیس امنیت و اطلاعات و رئیس دفتر هیئت نظارت فارس و فرماندار شیراز و اعضای هیئت‌های نظارت شهرستان‌های شیراز، خرامه، سروستان، فیروزآباد، کوار، خفر، سپیدان، بیضا و مرودشت در سالن شهید آیت الله دستغیب آستان مقدس احمدی و محمدی شاهچراغ (ع) برگزار شد.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام والمسلمین محمد عباس‌زاده جهرمی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری استان فارس گفت: با توجه به ابلاغ انجام شده در خصوص امکان برگزاری این نشست به شکل مَجازی و حضوری و به دلیل وجود ضعف در سامانه مجازی، این نشست به شکل حضوری در چند نقطه از استان فارس برگزار می‌شود.

عباس‌زاده جهرمی با بیان اینکه اولین نشست به میزبانی شهرستان کازرون و به شکل منطقه‌ای برگزار شد، گفت: توجه داشته باشیم که مسائل حفاظتی و امنیتی را در انتخابات کاملا رعایت کنیم؛ به هیچ عنوان اجازه بازگو و منتشر کردن هر آنچه که در هیئت‌های نظارت به عنوان مسائل انتخاباتی می‌گذرد از صورتجلسه گرفته تا مسائل و مطالبی که در جلسات مطرح می‌شود را نداریم.

او خطاب به شرکت کنندگان نشست تاکید کرد: اگر حرکاتی در شهر یا منطقه مشاهده کردید که لازم است مورد توجه مجامع امنیتی باشد، آن را به مراجع ذی ربط ارجاع دهید، چون تکلیف داریم که از دفاتر مراقبت کنیم و این دقت شما عزیزان را می‌طلبد تا نگهبانی و حراست از دفاتربه نحو مطلوب انجام شود.

رئیس دفتر هیئت نظارت استان فارس تاکید کرد که اگر عضوی از اعضای هیئت‌ها در طول نظارت با ابهام قانونی مواجه شد، حتما آن را طرح کرده و پاسخ لازم را دریافت کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.