سراجی: تیم ملی فوتسال نیاز به تمرکز و آرامش دارد

سرپرست کمیته فوتسال در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد سراجی سرپرست کمیته فوتسال در مورد شرایط تیم ملی فوتسال در آستانه مسابقات جام جهانی این رشته گفت: تیم ملی فوتسال نیاز به آرامش و تمرکز دارد تا بازیکنان بتوانند خودشان را به اوج برسانند. به دلیل همه گیری ویروس کرونا، تیم شرایط خوبی نداشت و نتوانست اردو‌های خوبی را پشت سر بگذارد. ما نگاهمان به گذشته نیست و به آینده فکر می‌کنیم. همه دوستاران فوتسال باید کمک کنند تا اردو‌های تیم ملی منظم برگزار شود. ان شا الله در جام جهانی سر بلند بیرون بیاییم.

او ادامه داد: در حال حاضر، تورنمنت ژاپن قطعی شده است. در تورنمنت شیراز، ٢ کشور (عمان و عربستان) اعلام آمادگی کردند و حضور ونزوئلا قطعی است. امیدواریم این اردو‌ها به خوبی برگزار شود. همه این برنامه ریزی‌ها در حال بررسی است و قطعی نشده است.

می‌خواهیم فوتسال ایران را به جایگاه واقعی اش برسانیم

سراجی در مورد برنامه‌های خود برای فوتسال اظهار کرد: از پیشکسوتان فوتسال تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. پیام‌های خیلی خوبی از پیشکسوتان داشتم و این محبت ها، ادامه دار خواهد بود. می‌خواهیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و فوتسال ایران را به جایگاه واقعی اش برسانیم. فوتسال باید مثل فوتبال، مورد توجه قرار بگیرد. فوتسال در آسیا و دنیا رنکینگ خوبی دارد و این ارزشمند است. تلاش خواهیم کرد با استفاده از روش‌های نوین فوتسال کشور، این رشته را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

سرپرست کیمته فوتسال در خصوص اینکه آیا ملی پوشان فوتسال واکسن کرونا می‌زنند یا خیر گفت: فوتبالیست‌های کشورمان به دلیل مسابقات انتخابی جام جهانی؛ موظف بودند که واکسن بزنند. ما هم قبل از جام جهانی، حتما واکسن خواهیم زد. مکاتبات این امر انجام شده و صحبت‌هایی را با وزیر ورزش و جوانان (مسعود سلطانی فر) داشته‌ایم. ان شا الله در زمان مقرر واکسن فوتسالیست‌های کشورمان را می‌زنیم. پیگیری‌ها در حال انجام است و در کمترین زمان ممکن، این اتفاق رخ خواهد داد.

او در مورد فروش ساختمان‌های فوتسال تصریح کرد: من اگر جای شما بودم این سوال را نمی‌پرسیدم. کمیته فوتسال، شرح وظایفی دارد. وظایف کمیته فوتسال رسیدگی به تیم ملی، استعداد یابی و پرداختن به مسائل فوتسال است. این شایعات در حوزه اختیارات کمیته فوتسال نیست. کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که ساختمان اداری و تشکیلات فوتسال را به خانه فوتسال انتقال دهیم. تمام پیگیری‌ها در حال انجام است. من به عنوان عضو کمیته فوتسال نظراتم را خواهم گفت.

با پیگیری‌های عزیزی خادم، پاداش ملی پوشان فوتسال پرداخت شد

سراجی در مورد بحث پاداش‌ها و تمدید قرارداد با مربی تیم ملی تصریح کرد: با پیگیری‌های عزیز خادم (رئیس فدراسیون فوتبال)، پاداش ملی پوشان فوتسال پرداخت شد. از او تشکر ویژه‌ای می‌کنم. برایمان سوال است که چرا این موضوعات بیشتر مورد توجه قرار نمی‌گیرند. خواهش می‌کنم که در مرحله اول، آرامش را به تیم ملی فوتسال منتقل کنیم و به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم. نباید مسائل حاشیه‌ای را به تیم ملی انتقال دهیم. ان شا الله با دعای خیر مردم کشورمان، تیم ملی فوتسال بتواند در جام جهانی خوش بدرخشد و افتخار کسب کند.

او در مورد اینکه آیا فدراسیون فوتبال برنامه ریزی خوبی برای ملی پوشان داده است یا خیر گفت: اردویی برای تیم ملی فوتبال در کیش در نظر گرفته شده است و ملی پوشان مرحله دوم اردو‌های خود را در آنجا می‌گذرانند. حاشیه‌های تیم ملی فوتبال را باید از نزدیک تماشا کرد و نمی‌توان فعلا چیزی در این مورد گفت. آب و هوای کیش شبیه به بحرین است و این می‌تواند مزیت خوبی باشد.

او در پایان و در مورد رای دیدار جنجالی پیکان و سایپا گفت: این سوال نیاز به توضیحات زیادی دارد و الان نمی‌توانم در این خصوص چیزی بگویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار