تمرین تیم ملی فوتبال/ از حرکات عجیب اسکوچیچ تا رابطه صمیمانه قایدی و کنعانی زادگان

تمرین تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در ورزشگاه المپیک کیش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز (شنبه) در ورزشگاه المپیک کیش برگزار شد و وحید امیری به علت مصدومیت جزئی، به طور اختصاصی تمرین کرد.

کادرفنی تیم ملی ۳۰ دقیقه زودتر از بازیکنان در ورزشگاه حضور یافتند تا برای  آبیاری زمین و طراحی تمرینات برنامه‌ریزی کنند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس و مهدی قایدی مهاجم استقلال که در طول بازی بار‌ها با هم درگیر بودند، دست در گردن همدیگر وارد زمین چمن شدند و رابطه صمیمانه‌ای با هم در اردوی تیم‌ملی دارند.

زمین چمن به وسیله دستگاه‌های آبپاش آبیاری شد و روشن شدن ناگهانی یکی از دستگاه‌ها در کنار کادرفنی تیم ملی، با ترس و فرار دسته جمعی آن‌ها همراه بود.

اسکوچیچ که در این صحنه سوژه عکاسان خبری شده بود، به زبان فارسی از کلمه «خطرناک است» استفاده کرد. البته او بعدا گفت که این کلمات را به خاطر اهالی رسانه‌ گفته تا به سوژه مناسبی برای آن‌ها تبدیل شود.

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال هم که امروز وارد جزیره کیش شده، به محل تمرین آمد و برای بازیکنان صحبت کرد.

نکته جالب حضور تعدادی از نونهالان روی سکو‌های ورزشگاه بود. این اتفاق در شرایطی است که بازدید از تمرین برای تماشاگران ممنوع و برای رسانه‌ها تا ۱۵ دقیقه مجاز است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۲۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
انشاءالله صعود به جام جهانی
آخرین اخبار