کماندار همدانی جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان همدان گفت: کماندار این استان با درخشش در مسابقات انتخابی، جواز حضور در اردوی تیم ملی تیروکمان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کیوان هنری، رئیس هیات تیراندازی با کمان استان همدان گفت: مسابقات انتخابی تیم‌های نوجوانان و جوانان تیم تیراندازی با کمان کشورمان عصر جمعه با حضور بیش از ۱۴۰ کماندار در سایت آزادی برگزار شد.

او افزود: در این رقابت‌ها و در ماده کامپوند نوجوانان نیما عطایی منزه از همدان خوش درخشید و جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد.

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان همدان اضافه کرد: این مسابقات در سطح بسیار بالایی برخوردار بود و توانستیم به سهمیه تیم ملی دست یابیم.

هنری افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان برای اعزام به مسابقات جهانی لهستان در سایت آزادی تهران برگزار شد و ترکیب تیم استان همدان را نیما عطایی منزه و آرمان مقصودی در رده نوجوانان و آریا روزبه در رده نونهالان تشکیل دادند.

هنری عنوان کرد: همچنین تینا صالحی پور با ورصاد و مهدیس مسعودی هم با درخشش در کامپوند بانوان، منتظر تشکیل جلسه کمیته فنی فدراسیون هستند و امیدواریم راهی اردوی تیم ملی شوند.

هم اکنون بیش از ۲۰۰ ورزشکار در سطح استان در رشته تیروکمان فعالیت دارند.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
آفرین دمش گرم