امام جمعه یزد:

انتخابات پیش رو، عرصه‌ای سرنوشت ساز برای کشور و ملت ماست

آیت الله ناصری گفت: دشمنان می‌خواهند با فریب و دروغ مردم را نا امید کنند، اما ملت ما باشکوه‌تر از گذشته در عرصه انتخابات حاضر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد ماه گفت: ملت ما بصیرت دارند، هوشیارند و مثل همیشه در این عرصه سرنوشت ساز نیز حضور‌ی چشمگیر خواهند داشت.

آیت الله ناصری افزود: از آغاز انقلاب اسلامی همیشه دشمنان و بدخواهان این نظام با دروغ پراکنی و ناامید کردن مردم می‌گویند مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند، اما حضور مردم در انتخابات هربار چشمگیر‌تر از گذشته بوده است و این بار نیز اینگونه خواهد بود.

امام جمعه یزد گفت: مملکت ما از تحریم و توطئه و فشار‌های اقتصادی ضربه خورده است دشمنان نیز از مدت‌ها قبل اتاق فکر تشکیل داده اند تا با فریب و دروغ مردم را نا امید کنند، اما مطمئن باشند این بار نیز شکست خواهند خورد و ملت ما باشکوه‌تر از گذشته در انتخابات حاضر خواهند شد.

آیت الله ناصری افزود: باید در انتخابات با بصیرت و آگاهانه شرکت کنیم و کسانی را انتخاب کنیم که نیتشان الهی و خدایی و خدمت به مردم و پیاده کردن ارزش‌های اسلام و انقلاب باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگر مسئولان ما صالح و سالم باشند و به وظیفه خود به درستی عمل کنند مردم نیز صالح و سعادتمند خواهند بود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۲۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
فکری به حال طرح اقدام ملی مسکن یزد کنید روز به روز داره ارزش پول ما کم میشه 40 میلیون یکساله گذاشتیم اگه سیمان خریده بودم الان 160 میلیون شده بود