اما و اگر‌های تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری و شورا‌ها

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد از اما و اگر های تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا می گوید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی صالحی، مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد گفت: پس از اعلام اسامی رسمی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزارت کشور، تبلیغات نامزد‌ها آغاز شده و تا بیست و ششم نیز ادامه دارد. 

او ادامه داد: زمان تبلیغات انتخابات شوار‌ها با تبلیغات ریاست جمهوری متفاوت بوده و از بیستم خردادماه آغاز شده و به مدت یک هفته خواهد بود.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات تصریح کرد: ستاد‌های انتخابات ریاست جمهوری می‌توانند متعدد بوده و شامل ستاد‌های مردمی و برادران و ... باشد در حالی که نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا فقط می‌توانند یک ستاد در شهر یا روستا داشته باشند.

صالحی اظهار داشت: هرگونه تجمع در اماکن سربسته با هر عنوانی ممنوع است، ولی برگزاری تجمع در اماکن سرباز با فاصله هشت متر و ۳۰ درصد ظرفیت مکان اشکالی ندارد.

او ادامه داد: برگزاری جلسه در داخل ستاد در مناطق قرمز با حداکثر ۱۵ نفر، در شرایط نارنجی ۲۰ نفر و در شرایط زرد با حداکثر ۳۰ نفر و حداکثر به مدت ۲ ساعت امکان پذیر است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.