جلیلی:

برنامه اقتصادی دولت باید اهرم فشار اقتصادی دشمن را برای همیشه غیر فعال کند

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:رسانه ملی همیشه نقش مهمی در برگزاری انتخابات داشته، امسال هم که بیماری کرونا همه گیر شده این نقش پررنگ‌تر شده است.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید جلیلی داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ساختمان تولید رادیو حاضر شد.

او که یکی از جوان‌ترین نامزد‌های حاضر شده در انتخابات ریاست جمهوری است امروز نخستین برنامه تبلیغاتی قانونی خود برای گفت‌وگو با جوانان را در قالب برنامه صدای جوان در رادیو جوان ضبط کرد.

جلیلی بعد از ضبط برنامه خود در جمع خبرنگاران گفت: رسانه ملی همیشه نقش مهمی در برگزاری انتخابات داشته، امسال هم که بیماری کرونا همه گیر شده این نقش پررنگ‌تر گشته است.

وی ادامه داد: عرصه انتخابات عرصه انتخاب مردم است و زمانی انتخاب شایسته صورت می‌گیرد که برنامه‌های نامزد‌ها برای مردم تبیین شده باشد که وظیفه این تبیین برعهده رسانه ملی است، رسانه ملی باید برنامه‌های اقناع کننده داوطلبان را به گو ش مردم برساند تا مردم بتوانند انتخاب اصلح داشته باشند.

داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده در رسانه ملی گفت: امسال که امکان برگزاری جلسات حضوری را نداریم نقش اسان ملی پررنگ‌تر شده، این جلسات بحث بیشتر فراهم شود و نامزد‌ها با هم مناظره داشته باشند و بحث و تبادل نظر کنند.

وی افزود: برنامه‌هایی که رسانه ملی تنظیم کرده برنامه‌های خوبی است، مثل همین برنامه امروز که در رادیو بود و ما با جوانان به پرسش و پاسخ پرداختیم، و سوالات و مشکلات جوانان مستقیما به گوش ما رسید.

 داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر دولتی می‌خواهد مصالح واقعی مردم را در نظر بگیرد باید از یک برنامه جامع برای حل موضوعات اساسی در کنار یکدیگر استفاده کند. شما باید تورم را به گونه‌ای حل کنید که موجب رکود نشده و اشتغال هم ایجاد شود. باید اشتغال را به گونه‌ای ساماندهی کنید که مردم احساس کنند که معطل چند کشور خارجی نمی‌شوند. اقتصاد مقاومتی همین است.

وی ادامه داد: تعامل گسترده با کشور‌های خارجی است، وقتی می‌توانید اقتصاد خود را فعال کنید که بتوانید تبادلات اقتصادی جدی داشته باشید. برنامه اقتصادی دولت باید به قدری موثر و قدرتمند باشد که اگر دشمن از اهرم فشار اقتصادی استفاده می‌کند آن را برای همیشه بی اثر کند نه اینکه این موضوع به صورت مقطعی حل شود. نباید اینگونه باشد که آنان برای مقطعی بگویند که اگر شما فلان کار را انجام دهید، ما هم ۱۲۰ روز فلان فشار را اعمال نخواهیم کرد که اگر این چنین شود، بعد از ۱۲۰ روز دوباره اقتصاد ما شرطی می‌شود.

جلیلی اظهار کرد: شما باید مجموعه‌ای از مناسبات و رفتار‌ها را داشته باشید که حاصل آن اصلاح اقتصاد شما باشد. حاصل آن هم این است که علاوه بر اداره مناسب کشور بلکه جهش نیز پیداکند. لازمه رفع مشکل اقتصادی یک جهاد همگانی است که مسئولان باید برای آن پیشگام شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۲۳:۰۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
اینا چرا این همه چشم بسته غیب میگن؟!؟!!!!!
آخرین اخبار