تخلفات انتخاباتی را به شماره همراه دادستان اطلاع دهید

دادستان بابل شماره تلفن همراه خود را برای ارائه گزارش های مردمی در خصوص تخلفات انتخاباتی رسانه ای کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران پیرامون انتخابات پیش رو گفت: رخداد بزرگ انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم و امیدوارم همه پایبند به قانون باشیم.

او با بیان اینکه همه باید به قانون تمکین کنند و قانون باید فصل‌الخطاب باشد، افزود: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی و دبیرخانه پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی در شهرستان بابل تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل گفت: دیده بانان پیشگیری این شهرستان حدود ۴۰۰ نفر در شهرستان بابل هستند و تخلفات انتخاباتی را بررسی می‌کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی با اشاره به اینکه با خرید و فروش آرا بصورت جدی برخورد می‌شود، ادامه داد: حضور مجریان انتخابات در تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ممنوع است و رسانه‌ها در صورت مشاهده، موضوع را به دستگاه قضایی گزارش دهند.

او گفت: حضوری حداکثری مردم باید قانونمند باشد و نباید شخص یا جریانی از موضوع حضور حداکثری مردم سواستفاده کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل ادامه داد: مردم می‌توانند به بنده با شماره ۰۹۳۳۳۸۳۵۲۸۴ بصورت واتس‌آپ تخلفات انتخاباتی و مفاسد کلان شهرستانی را گزارش کنند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رباطی
۱۵:۱۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
اینم میدونه کسی رای نمیده
شماره داده