صفر تا صد انتخابات ۱۴۰۰ در بسته انتخاباتی صندوق سرنوشت ساز

بسته انتخاباتی صندوق سرنوشت ساز، همزمان با نزدیک شدن به انتخابات ۱۴۰۰ از مجموعه‌های خبری شبکه استانی جهانبین پخش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معاونت خبر صدا و سیمای شبکه استانی جهان بین با نزدیک شدن به ۲۸ خرداد و روز انتخابات، با تولید و پخش بسته‌ها و گزارش‌های متنوع در مجموعه‌های خبری ۱۷، ۲۰ و ۲۳، خود را برای ثبت برگ زرین دیگری از همدلی و مشارکت بی نظیر مردم غیور چهارمحال و بختیاری در سینزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا آماده می‌کند.

بسته انتخاباتی معاونت خبر «صندوق سرنوشت» نام دارد که شامل دیدگاه‌های مردمی در خصوص انتخاب اصلح، اخبار رسمی انتخاباتی و شایعات و تحرکات انتخاباتی در فضای مجازی، نظرات مدیران و صحبت‌های مسئولان ستاد انتخاباتی استان است.


بیشتر بخوانید


پوشش اخبار انتخاباتی، نشست ها، حاشیه ها، اخبار انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی، در خواست‌های مردمی از شورا‌ها و رئیس جمهور آینده، گزارش‌های انتخاباتی، خبر‌های ستاد انتخابات، گزارش‌های خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها و ارتباط زنده تصویری با فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه هر روز به مدت ۱۰ دقیقه از طریق بخش‌های مختلف خبری رادیویی و تلویزیونی و همچنین انتشار در سایت و کانال در شبکه‌های اجتماعی به آگاهی مخاطبان رسانده می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.