خطر محرومیت نقل و انتقالاتی در کمین باشگاه تراکتور/ بحث توافق با آنتونی استوکس تکذیب شد

علی ثابت قدم معاون حقوقی باشگاه تراکتور درباره محکومیت این باشگاه در پرونده علیرضا منصوریان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تراکتور بار دیگر در یک پرونده حقوقی شکست خورد و  این باشگاه  طی حکم کمیته استیناف باید به علیرضا منصوریان سرمربی سابق خود مبلغ یک میلیارد و ۹۲۸ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۴۸۷ تومان پرداخت کند و اگر این اتفاق ظرف ۱۰ روز رخ ندهد، پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان تبریزی بسته می‌شود.  

علی ثابت قدم معاون حقوقی باشگاه تراکتور ضمن تایید این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: رای کمیته تعیین وضعیت در مورد  پرونده علیرضا منصوریان از سوی کمیته استیناف تایید شده است. همچنین این رای قابل  اعتراض نیست مگر اینکه بخواهیم این پرونده را به دادگاه CAS  ببریم که آن بحث دیگری است. علاوه بر این، مهلت ۱۰ روزه برای پرداخت طلب منصوریان داریم و اگر این مبلغ را پرداخت نکنیم با محرومیت  پنجره نقل و انتقالاتی مواجه می‌شویم.  

ثابت قدم درباره اینکه توافق باشگاه تراکتور با استوکس برای عقد قرارداد جدید درست است، گفت: این خبر شایعاتی است که در فضای مجازی مطرح می‌شود و چنین بحثی در باشگاه تراکتور مطرح نشده بود. همچنین  جذب بازیکن خارجی در شرایط فعلی ممنوع است. علاوه بر این، زمانی که فصل بیستم فوتبال به پایان رسید بعد از آن  مدیریت و کادر فنی برای جذب بازیکن تصمیم می‌گیرند.  

او  در پایان گفت: تاکنون مذاکره‌ای با استوکس برای توافق جهت پرداخت مطالبات مالی اش انجام نشده و جذب بازیکن خارجی هم قدغن است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار