بیرانوند: مردم با دعا کردن به ملی پوشان انرژی بدهند/ حضور کریم باقری در تیم ملی اتفاق بزرگی است

دروازه بان تیم ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت ملی پوشان در آستانه مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در بحرین توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار کرد: روز گذشته تست کرونا دادیم و خدا را شکر تست همه بچه‌ها منفی بود. کسانی که واکسن هم نزده بودند این کار را انجام دادند و برای همین بهتر بود که امروز تمرین نکنیم و از فردا با تیم تمرینات‌مان را شروع کنیم.

او افزود: شرایط خوبی داریم و خدا را شکر همه بازیکنان به تیم اضافه شده‌اند. ان شا الله فردا عازم کیش هستیم و امیدوارم در آنجا هم همه بچه‌ها در اختیار تیم ملی باشند و بتوانیم تمرینات خوبی انجام دهیم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران گفت: شرایط سختی است. من این قول را می‌دهم که بتوانیم مردم را خوشحال کنیم و از مردم خواهش می‌کنم برای ما دعا کنند و به تیم انرژی بدهند. شرایط سختی داریم و در ۱۲ روز چهار بازی باید انجام دهیم.

بیرانوند درباره آمادگی خودش گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و بدون مصدومیت در اختیار تیم ملی هستم. اکنون شرایط خوبی دارم و امیدوارم با صلاح‌دید کادر فنی به تیم ملی کمک کنم.

دروازه بان تیم ملی در پایان گفت: ما با این تیم‌ها بازی کردیم و شرایط آن‌ها مشخص است. البته کادر فنی به وقتش تیم‌ها را آنالیز می‌کند. هنوز جلسه‌ای برای شناسایی نقاط ضعف و قوت حریفان نداشتیم، اما فکر می‌کنم وقت زیاد است. همه می‌دانیم با حضور کریم باقری اتفاق بزرگی برای تیم ملی رخ داده است. این اتفاق ۳، ۴ ماه پیش هم می‌توانست رخ بدهد، اما اکنون همه از حضور او خوشحال هستیم. این موضوع می‌تواند کمک بزرگی برای تیم ملی باشد، چون باقری بچه‌ها را می‌شناسد و بازیکنان هم او را می‌شناسند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
آقایون شما بروید با بازی منطقی و جوانمردانه تیمهای حریف را شکست بدهید !!!
اکثریت مردم ایران با این دولت بی تدبیر و ناامید کننده اینقدر مشکل دارند ، اگر باید دعا کنند و دعایشان مستجاب شود برای خودشان دعا می کردند .
آخرین اخبار