خالد مشعل: نبرد اخیر صهیونیست‌ها را به شکست نزدیک‌تر کرد

رئیس بخش خارجی حماس اعلام کرد نبرد اخیر، فلسطینی‌ها را به هدف آزادسازی سرزمین خود و شکست رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری شهاب، رئیس بخش خارجی جنبش مقامت اسلامی فلسطین، حماس اعلام کرد نبرد اخیر، فلسطینی‌ها را به هدف آزادسازی سرزمین خود و شکست رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر کرد.

خالد مشعل در گفتگو با رادیو الفجر لبنان تاکید کرد: عملیات سیف القدس (شمشیر قدس) که همه گروه‌های فلسطینی در آن شرکت کردند وجهه رژیم صهیونیستی را مخدوش و جایگاه قضیه فلسطین را در میان امت اسلام احیا کرد.

او امت اسلامی را به برداشتن گام‌های فوری و واجب برای یاری رساندن به قدس و غزه از جمله امدادرسانی هرچه سریع‌تر و فعالسازی جنبش عربی و اسلامی در سطح بین المللی با هدف تثبیت پیروزی و فاش کردن جنایات صهیونیست‌ها فرا خواند و افزود: امت اسلامی باید به نبرد آزادسازی فلسطین ورود کند و در عرصه‌ها و میادین قوی و موثر باشد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج تصریح کرد: وظیفه دولت‌ها در یاری رساندن به قدس و غزه بزرگ‌تر از ملت هاست.

مشعل به لبنان و آوارگان فلسطینی در اردوگاه‌های آوارگان نیز درود فرستاد و از آن‌ها به خاطر همه فداکاری‌ها تشکر کرد و گفت: لبنان برای ما عزیز است و همواره در ارائه تصویری درخشان، الگویی پیشرو بوده است.

او همچنین خاطرنشان کرد: مقاومت و عملیات سیف القدس صدای ما را به گوش جهان رساند و حقیقت رژیم صهیونیستی و جنایت‌های آن را برملا کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج اکید کرد مسئولان کابینه امنیتی اسرائیل به خاطر پایان درگیری از طریق میانجی‌های مصری و بدون اعمال شرط بازگرداندن جسد نظامیان و شهرک نشینان صهیونیستی که در اختیار حماس است، تشکر می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار