جریمه ۷ میلیاردی ریالی برای عرضه خارج از شبکه کالا در آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از محکومیت ۷ میلیارد ریالی جریمه نقدی برای عرضه خارج از شبکه کالای اساسی خبر داد.

محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با بیان اینکه مدیر بازرگانی یکی از تعاونی‌های مصرف کارخانجات شهرستان ارومیه، اقدام به عرضه خارج از شبکه اقلام مشمول تنظیم بازار کرده است، افزود: شعبه هشتم تعزیرات حکومتی این شهرستان پس از بررسی و احراز تخلف، عرضه خارج از شبکه را محرز اعلام و متهم را علاوه بر الزام به عرضه کالا در شبکه به پرداخت ۷ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

او از تشکیل ۹۴۶ فقره پرونده تخلف در بخش قاچاق کالا و ارز در استان طی دو ماه گذشته سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۲۰ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شد و صاحبان این پرونده‌ها به ۲۲۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

اقوامی عدم درج قیمت با ۴۴۶ فقره و گرانفروشی با ۵۷۴ فقره را بیشترین تخلفات گزارش شده به شعب تعزیرات حکومتی استان اعلام و خاطرنشان کرد: سال جاری بیشترین تخلفات گزارش شده عبارتند از عدم درج قیمت ۴۴۶ فقره، گران فروشی با ۵۷۴ فقره، کم فروشی با ۲۳۵ فقره است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: همچنین در این مدت تقلب در عرضه کالا با ۱۰۷ فقره، عدم صدور فاکتور ۱۲۱ فقره، عدم ارائه فاکتور خرید به بازرسان با ۸۸ فقره عرضه خارج از شبکه ۱۰۲ فقره بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات حکومتی استان هستند.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.