سامانه سجام آماده دریافت گزارش تخلف انتخاباتی در استان قزوین

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین از مردم خواست جرایم و تخلفات انتخاباتی را در سامانه الکترونیکی سجام اعلام کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فولیان معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین با اشاره به فعالیت سامانه سجام، گفت: مردم در این سامانه می‌توانند جرایم انتخاباتی را بدون اینکه هویت آن‌ها افشا شود گزارش کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

او افزود: ناظران هم مکلفند به محض اطلاع از هر یک از جرایم و تخلفات انتخاباتی مراتب را به مرجع قضایی ذی صلاح برای رسیدگی خارج از نوبت اعلام کنند و دادستان و رئیس حوزه فوراً به آن رسیدگی خواهند کرد و ضابطان قضایی نیز مکلف به برخورد با جرایم مشهود انتخاباتی هستند.

فولیان ادامه داد: همچنین مستندسازی از تخلفات انتخاباتی باید با دقت انجام شود و هیچ مماشاتی با متخلفان صورت نگیرد.

او اضافه کرد: آرا و حقوق مردم حق الناس است و دادگستری استان، هر اقدام لازم را برای صیانت از آرای مردم و حق الناس انجام خواهد داد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: نگاه این ستاد، کاملا پیشگیرانه و سیاست برخوردی و تنبیهی را در اولویت بعد قرار داده است.

فولیان گفت: باید یک برنامه ریزی منسجم و اثربخش برای پیشگیری از جرایم انتخاباتی در استان انجام شود و پیگیری به موقع و به هنگام، برخورد قاطع با تخلفات و نظارت بر حسن اجرای قانون در دستور کار اعضا قرار بگیرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورای شهر اسلامی و روستا ۲۸ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منیره طیبی 09928771649
۱۴:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
سلام، من منیره طیبی با دو فرزند یتیم با شماره ملی 5089880158 با یک کلاهبردار، دلال از بی اطلاعی ماشینی معاوضه کردم بعد دو روز مشخص شد ماشین کاملا خراب و غیر قابل استفاده است، حال بعد از حدود یک سال خبر رسیده که آقای سید مظفر حسینی با شماره 09122820810 از 25 اسفند کارشناسی را به تجدید نظر نفرستاده و من نزدیک به یک سال است متضرر و آقای امید امینی که رای بدوی رای به 41 میلیون تومان کلاهبرداری داده، راحت دارد از خودرو من استفاده می‌کند و نه 5 میلیون معامله نه 20 میلیون ابزار را تحویل نداده ومدام تهدید می‌کند، این آقای کارشناس ضرر و زیان اینجانب را چگونه جبران می‌کند خواهشا پیگیری کنید، هرکس ساده و بدبخت باشد سرگردان و کلاهبردار آزاد، البته روز اول گفت شکایت کنی کاری میکنم به پایم بیفتین... فقط عدالت
آخرین اخبار