مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبرداد ؛

هزینه ۲۱ میلیاردی کمیته امداد خراسان شمالی برای سفره نیازمندان

الهی راد گفت: کمیته امداد خراسان شمالی با مشارکت خیران در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای سفره نیازمندان این استان هزینه کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه این میزان اعتبار در بخش‌های تهیه غذای گرم، افطاری ساده و همچنین توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان هزینه شده است، گفت : در مجموع ۷۷۸ هزار و ۵۵۵ پرس غذای گرم و افطاری ساده و سبد معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.


بیشتر بخوانید 


او با اشاره به راه اندازی پویش ایران همدل و اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال در استان گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰۹ آشپزخانه مهدوی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور طبخ غذای گرم دایر شد که در این آشپزخانه‌ها حدود ۵۳۲ هزار پرس غذای گرم برای خانوار‌های مددجو و کم برخوردار این استان طبخ و میان آن‌ها توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی یاد آور شد: حدود ۳۳ هزار بسته معیشتی به ارزش هفت میلیارد و ۴۴۵ میلیون تومان نیز در قالب رزمایش همدلی برای خانوار‌های زیر پوشش این نهاد با مشارکت خیران نیک‌اندیش تأمین و توزیع شد.

او افزود : در ماه مبارک رمضان امسال حدود ۲۱۵ هزار بسته افطاری ساده نیز به ارزش یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان تهیه و در میان خانوار‌های نیازمند استان توزیع شد.

او با قدردانی از مشارکت مردم استان خراسان شمالی در پویش ایران همدل و اطعام مهدوی گفت: نیکوکارن همچنان می‌توانند از طریق مراکز نیکوکاری سطح استان و یا شماره گیری کد آسان پرداخت #۰۵۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.