افتتاح مدرسه عالی هیات استان گیلان در رشت

نخستین مدرسه عالی هیات استان گیلان امروز در رشت افتتاح شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام و المسلمین روح الله متقی، دبیر جامعه ایمانی مشعر استان گیلان گفت: نخستین مدرسه عالی هیات استان گیلان که به صورت مجازی فعالیت خواهد کرد امروز با ۱۲۰ متر مربع زیر بنا در طبقه سوم ساختمان جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان راه اندازی شده است.

او افزود: این مدرسه در زمینه‌های مختلف ازجمله اجتماعی، سبک زندگی، اشتغال وآیین‌های دینی و مذهبی به افراد با گروه‌های سنی مختلف به صورت رایگان آموزش می‌دهد.

دبیر جامعه ایمانی مشعر استان گیلان گفت: آموزش و توانمند سازی ارکان و اعضای هیات ها، شبکه سازی فعالان عرصه هیات استان و هیات پژوهی و تولید محتوای ویژه هیات طراز انقلاب از مهمترین اهداف مدرسه عالی هیات استان گیلان است.

دبیر جامعه ایمانی مشعر استان گیلان تصریح کرد:این مدرسه فعلادر رشت راه اندازی شده است، اما اگر هیات‌های شاخص در سطح شهرستان‌ها نیز توانایی و بستر لازم را داشته باشند می‌توانند مجوز راه اندازی مدرسه عالی هیات را دریافت و اقدام به آموزش با توجه به نیازمندی منطقه در حوزه‌های مختلف کنند.

همچنین در آیین افتتاح مدرسه عالی هیات استان گیلان، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی پور یوسفی، دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: اگر منشا فرهنگی کشور را دنبال کنیم به هیات‌ها برمی گردیم و هیات‌ها می‌توانند در واقع همانند یک اتاق فکر در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی عمل کنند.

او افزود: با راه اندازی مدرسه عالی هیات می‌توان ضمن آموزش‌های لازم به هنرجویان در زمینه‌های مختلف، همچنین به ارتقای سبک زندگی و اجتماعی مردم نیز کمک کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.