یخچالی: عملکرد تیم ملی در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا چنگی به دل نزد

بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان در خصوص شرایط تیم ملی و مسابقات المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

بهنام یخچالی بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط تیم ملی گفت: من فصل خوبی را در لیگ بسکتبال آلمان سپری کردم و این لیگ برای من خیلی خوب و مفید بود. مسابقات باشگاهی در آلمان به پایان رسید و در حال حاضر تمرکز همه بازیکنان روی بازی‌های تیم ملی بسکتبال است. من هم به دلیل برخی از کار‌هایی که داشتم، ۲-۳ روز دیرتر به تمرینات تیم ملی اضافه شدم و تمرینات تیم ملی خیلی خوب پیش می‌رود.

او ادامه داد: ما مسابقات المپیک و پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا را در پیش داریم و تمرکز بچه‌ها روی این مسابقات است. ما می‌دانیم که در پنجره دوم مقابل سوریه عملکرد خوبی نداشتیم، اما من مطمئن هستم که این پنجره خیلی متفاوت است. همه بچه‌ها شرایط خوبی در لیگ هایشان داشتند و بعد از اتمام لیگ به تمرینات اضافه شدند. امیدوارم که بتوانیم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.

مسابقات المپیک میدان بزرگی برای رقابت و دیده شدن تیم‌ها است

یخچالی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: المپیک میدان بزرگی برای همه است، اما ما در گام نخست مسابقات پنجره سوم را پیش رو داریم. در شرایط کرونایی فدراسیون بسکتبال کار بسیار دشواری برای برنامه ریزی بازی های تدارکاتی داشت. بعد از پنجره سوم ما چند بازی در کشور ژاپن خواهیم داشت. فدراسیون هم از هیچ کاری برای تیم ملی دریغ نکرد. امیدوارم که انجام این بازی‌ها به شرایط تیم ملی کمک کند.

او افزود: ما بازی‌های زیادی در تیم ملی مقابل تیم‌های اروپایی داشته ایم. من با بچه‌های تیم در مورد سطح و کیفیت لیگی که در آن بازی کرده ام، صحبت های زیادی داشته ام، اما سطح بازیکنان تیم ملی ما خیلی بالاتر از تیم‌های دیگر است. بازیکنان ما شرایط بازی در آن لیگ ها را از نظر کیفیت و سبک بازی دارند.

یخچالی در پایان گفت: اگر بازیکنان در لیگ بسکتبال ایران آمار خوبی را از خود به نمایش بگذارند مورد توجه تیم های خارجی قرار می‌گیرند.


بیشتر بخوانید

  • سرپرست مسابقات بسکتبال: مسابقات لیگ برتر بسکتبال از اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار