قاسم پور: پرسپولیس نسبت به تیم‌های دیگر لیگ برتر بهتر بازی می‌کند

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص دیدار پرسپولیس و ذوب آهن توضیحاتی را بیان کرد.

ابراهیم قاسم پور کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن گفت: در لیگ امسال، بازی‌های کم کیفیتی را شاهد هستیم. پرسپولیس نسبت به تیم‌های دیگر لیگ برتر بهتر بازی می‌کند. فوتبال سرخپوشان روان و چشم نواز است. پرسپولیس نفرات خوبی دارد. بازیکنان پرسپولیس تجربه زیادی دارند و همین موضوع برگه برنده این تیم در بازی‌ها است. نیمکت نشینان پرسپولیس، همگی در یک سطح هستند. پرسپولیس کادر فنی باهوشی دارد. سرخپوشان روند صعودی خوبی را طی کردند و فراز و نشیب کم تری داشتند. پرسپولیس تنها تیمی است که از ابتدای فصل کم‌ترین باخت را تجربه کرده است.

او در مورد حواشی دیدار شب گذشته پرتاب نارنجک به اتوبوس پرسپولیسی‌ها اظهار کرد: نمی‌توانم در این مورد صحبتی کنم. فوتبالمان، حواشی زیاد دارد. درگیری‌ها در لیگ برتر، عادی شده و بازیکنان خیلی زود عصبانی می‌شوند. من هم این خبر را دیروز شنیدم و تاسف خوردم. کمیته انضباطی باید قاطعیت خود را در این موضوع نشان دهد. رای‌های کمیته انضباطی، بر مبنای پول است. جریمه نقدی اصلا کار خوبی نیست، چون بازیکن گستاخ‌تر می‌شود. جریمه مالی باید سنگین باشد. رفتار‌های سازمان لیگ، اصلا تاثیر گذار نبوده است. در فوتبالمان، بی نظمی موج می‌زند و این امر عادی شده است.

شانس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر برابر است

قاسم پور در خصوص اینکه از بین پرسپولیس و سپاهان کدام تیم شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد گفت: پرسپولیس، ۲ دوره به فینال آسیا رفته و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورده و ۴ فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر شده است. سپاهان به مرور زمان، خود را به صدر جدول رساند و تیم بسیار خوبی در این فصل است. شانس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر، برابر است. فوتبال غیر قابل پیش بینی است. نمی‌توان پیش بینی کرد کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد. هر تیمی که در بازی‌های باقی مانده خود امتیازات لازم را به دست بیاورد، قهرمان لیگ برتر می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار