ثبت‌نام بیش از ۴ صد نفر در مسابقات قرآن اوقاف فارس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به روند ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن از ثبت‌نام ۴۵۵ نفر در این دوره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الا سلام سید عباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس، با اشاره به روند ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در استان گفت: ثبت‌نام در این مسابقات تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

او، بیان کرد: بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در رشته تفسیر قرآن کریم است.

موسوی، تصریح کرد: تاکنون بانوان دو سوم آمار ثبت‌نام را در تمامی رشته‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس، ادامه داد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این مسابقات تنها از طریق سایت quraniran.ir می‌توانند اقدام کنند.

او، افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن، همسرایی و همخوانی قرآن کریم، اذعان و دعاخوانی برگزار می شود.

موسوی، اضافه کرد: مرحله شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات در بازه زمانی اول تیر تا ۳۱ شهریورماه یعنی فصل تابستان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس، اظهار کرد: زمان برگزاری مرحله نیمه نهایی را بازه زمانی ۲۴ مهرماه تا ۸ آبان‌ماه اعلام کرد که به‌ صورت غیرحضوری و ویدئو کنفرانسی برگزار می شود.

او، گفت: مرحله ملی این دوره از مسابقات هم در بازه زمانی ۲۰ آذر تا سوم دی‌ماه امسال و با توجه به ضوابط اعلام شده از سوی سازمان اوقاف و شرایط شیوع کرونا اعلام شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار