انتقال کامل چت های واتساپ به گوشی های اندروید و آیفون، بزودی

واتساپ قصد دارد ویژگی جدیدی را به این پلتفرم اضافه کند تا امکان انتقال چت ها از گوشی قبلی به جدید فراهم شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از زی‌بیز؛  گفته می شود که واتساپ، پلتفرم پیام رسانی متعلق به فیس بوک، در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد تاریخچه چت خود را با استفاده از شماره تلفن دیگری به تلفن جدید منتقل کنند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد سابقه گپ خود را از طریق ابزار Chat History Migration بین اندروید و iOS انتقال دهند.

انتقال کامل چت های واتساپ به گوشی های اندروید و آیفون، بزودی

به گزارش BGR India ، این امر به کاربران امکان می دهد شماره تلفن های خود در واتساپ را در صورت تغییر تلفن هوشمند Android به iPhone  یا برعکس تغییر دهند و تاریخچه چت موجود در واتساپ خود را به دستگاه جدید منتقل کنند. چرا که همانطور که می‌دانید پس از ورود با یک تلفن همراه دیگر به حساب کاربری واتساپ، تا پیش از این بروزرسانی، چت‌های شخصی نمایش داده نمی‌شد. همچنین علاوه بر انتقال چت، از این ابزار می توان برای انتقال پرونده های رسانه ای از دستگاه قدیمی به دستگاه جدید نیز استفاده کرد. البته باید گفت این ویژگی در حال توسعه است و در هیچ یک از نسخه های فعلی واتساپ برای اندروید و آیفون موجود نیست.

انتقال کامل چت های واتساپ به گوشی های اندروید و آیفون، بزودی

همچنین، واتساپ در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که پشتیبان گیری از چت را در Google Drive رمزگذاری می‌کند. براساس WABetaInfo، این ویژگی پیام رسان هنوز در دست توسعه است و در حال کار بر روی روند بازیابی رمز عبور و مشاهده کلید رمزگذاری 64 رقمی کاربر است. تصاویر منتشر شده در این پلتفرم نشان داد که واتساپ از کاربران می خواهد رمز عبور ایجاد شده توسط خود را هنگام رمزگذاری پشتیبان‌های خود با واتساپ به اشتراک بگذارند.


بیشتر بخوانید

  •  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار