تصمیم عجیب انریکه؛ ۱۲ ستاره از لیست تیم ملی فوتبال اسپانیا خط خوردند!

۱۲ بازیکن سرشناس اسپانیایی، با تصمیم لوییس انریکه شانس حضور در رقابت‌های قهرمانی اروپا را از دست دادند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا لیست این تیم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی اروپا را اعلام کرد که عدم حضور چند ستاره در این لیست، شوکه کننده است.

عدم حضور سرخیو راموس در لیست تیم ملی اسپانیا بیشتر توجهات را جلب کرد، اما نکته جالب‌تر این است که نام هیچ یک از بازیکنان رئال مادرید در لیست تیم ملی اسپانیا به چشم نمی‌خورد و نایب قهرمان لالیگا که لقب کهکشانی‌ها را یدک می‌کشد، حتی یک نماینده هم در تیم ملی اسپانیا ندارد.  

بازیکنانی مانند دنی کارواخال، ناچو فرناندز و مارکو آسنسیو که در ترکیب رئال مادرید نمایش‌های درخشانی داشته اند، می‌توانستند تیم ملی کشورشان را در مسابقات یورو ۲۰۲۱ همراهی کنند، اما در کمال تعجب آن‌ها هم مد نظر انریکه قرار نگرفته اند.  

خط خوردن یاگو آسپاس، ستاره گلزن سلتاویگو از لیست تیم ملی نیز تعجب برانگیز بود. این در حالی است که سرخیو کانالس، هافبک رئال بتیس و خسوس ناواس، مدافع کناری سویا هم با وجود عملکرد خوبشان در این لیست حضور ندارند.


بیشتر بخوانید


ماریو هرموسو و سائول نیگوئز دیگر بازیکنانی هستند که انتظار می‌رفت تیم ملی اسپانیا را در یورو ۲۰۲۱ همراهی کنند، اما لوییس انریکه روی نام این بازیکنان هم خط کشید.  

میکل مرینو و کپا آریزابالاگا هم به دلیل مصدومیت جایی در این لیست ندارند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار