صفایی بوشهری:

مردم با حضور در انتخابات دشمن را مجبور به پذیرش شکست کنند

امام جمعه بوشهر گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات و انتخاب فردی اصلح بار دیگر دشمن را مجبور به اعتراف به شکست کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، بیان کرد: امروز حضور در عرصه انتخابات مهمترین مساله‌ است و ملت ایران با حضور پرشور خود و انتخاب فردی اصلح براساس معیار‌های رهبر معظم انقلاب بار دیگر دشمن را مجبور به اعتراف به شکست کنند.

او آزادسازی خرمشهر را فتح الفتوح ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: رژیم سفاک بعث صدام با اشغال خرمشهر به تمام جهان اعلام کرده بود که فتح خرمشهر به معنی فتخ خوزستان و شکست ایران است و اگر ایران توانست خرمشهر را باز پس بگیرد به معنی شکست نیرو‌های بعث است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: اکنون حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، فتح الفتوح دیگری برای ملت ایران رقم خواهد زد.


بیشتر بخوانید


صفایی بوشهری ادامه داد: ملت ایران با اتحاد و همدلی خرمشهر خود را باز پس گرفت و اصل ما می‌توانیم را به دنیا ثابت کرد و رژیم بعث مجبور شد به شکست خود اعتراف کند.

او گفت: باید بدانیم این نوع چالش‌ها و به زحمت انداختن ایران از سوی بیگانگان در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی، فرهنگی، نظامی، امنیتی و علم و فناوری همیشه وجود دارد و این ما هستیم که مانند رزمندگان فتح خرمشهر باید متحد و با مجاهدت، دانش و مدیریت قوی بتوانیم فتح الفتوح‌ها را انجام دهیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.