فرماندار نهاوند:

بنیاد برکت برای اشتغالزایی در نهاوند ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری می کند

فرماندار نهاوند از سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومانی بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال‌زایی خرد و کسب و کارهای زودبازده در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مراد ناصری,فرماندار نهاوند از سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومانی بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال‌زایی خرد و زودبازده در این شهرستان خبر داد و گفت: با صرف این میزان اعتبار زمینه اشتغال به کار ۴۸۰ نفر فراهم می‌شود.

او اظهار داشت: بنیاد برکت با اجرای طرح‌های اجتماعی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم به کمک مدیران این شهرستان آمده است.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه سال گذشته نیز بنیاد برکت هشت میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی ۲۰۰ نفر در ۱۷ روستای شهرستان پرداخت کرده است، افزود: این بنیاد امسال نیز با پرداخت اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای ۴۸۰ نفر در ۱۵ روستای شهرستان ایجاد اشتغال می‌کند.

ناصری با اشاره به این‌که هدف اصلی طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی باید پایداری شغل باشد، تاکید کرد: سال گذشته از یک هزار و ۴۱۱ نفر متقاضی دریافت این تسهیلات در شهرستان، با همکاری دهیاران، شورا‌ها و امامان جماعت روستا‌ها ثبت‌نام به عمل آمد که پس از پالایش ۳۳۵ نفر به بانک معرفی شدند.

او یاد آوری کرد: از این تعداد ۱۳۵ نفر به دلیل نقص در پرونده و تامین نشدن ضامن انصراف دادند و در نهایت به ۲۰۰ نفر از واجدان شرایط تسهیلات پراخت شد.

فرماندار نهاوند بر توسعه اشتغال پایدار از طریق توانمندسازی جوامع محلی و مناطق روستایی تاکید کرد و از بخشداران خواست با شناسایی افراد دارای شرایط، با بهره مندی  از این فرصت ، در پی جذب این تسهیلات باشند.

منبع ایرنا 

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار