به چالش کشیده شدن تیم کوک در دادگاه اپل و اپیک گیمز

ناراضی بودن بسیاری از توسعه دهندگان نرم افزار، باعث به چالش کشیده شدن تیم کوک در دادگاه اپیک گیمز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، با پایان یافتن جلسه دادگاه شرکت اپیک گیمز و اپل، تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل، موضع گرفت و پیش بینی شده‌ترین شهادت را در محاکمه ارائه داد. پس از اظهارات گسترده‌ای مبنی بر اینکه "من یک گیمر نیستم"، کوک در مورد تجارت اپل در چین و سیاست‌های حفظ حریم خصوصی آن شهادت داد. اما برخی از سخت‌ترین سوالات از طرف قاضی ایوون گونزالس راجرز، به دلیل فشار اپل به توسعه دهندگان آن، مطرح شد.

نارضایتی ۳۹ درصد از توسعه دهندگان اپل از این شرکت

قاضی به نظرسنجی انجام شده توسط اپل اشاره کرد که نشان می‌دهد ۳۹ درصد از توسعه دهندگان آن، از این شرکت ناراضی هستند و با توجه به این رقم بالا، او از کوک پرسید که اپل چه مشوقی "برای رفع نیاز‌های آن ها" دارد.

کوک پاسخ داد که با توجه به تعداد برنامه‌هایی که شرکت رد می‌کند، همیشه "اختلال" برای توسعه دهندگان وجود دارد، اما این اختلال برای کاربران خوب است، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بدانند که اپل امن و مطمئن است. " قاضی پاسخ داد که "به نظر نمی‌رسد شما برای تغییر نحوه عملکرد برای رفع نگرانی توسعه دهندگان، فشار یا رقابتی را احساس کنید. "

به چالش کشیده شدن تیم کوک در مقابل قاضی دادگاه اپل و اپیک

او همچنین گفت که "بسیار قابل توجه" است که عمده درآمد اپ استور و درآمد خرید درون برنامه‌ای آن، از بازی‌ها تامین می‌شود و صنعت بازی سازی "میزان نامتناسب" درآمدی را برای اپل ایجاد می‌کند. وی به برنامه‌های بانکی مانند Wells Fargo اشاره کرد که به غیر از هزینه توسعه دهنده سالانه، هزینه‌ای را به اپل پرداخت نمی‌کنند و  پرسید آیا برنامه‌های بازی اساساً به تمام برنامه‌های رایگان اپ استور یارانه می‌دهند؟ کوک با این حرف مخالف بود و گفت که داشتن تعداد زیادی برنامه رایگان به بازدید بیشتر توسعه دهندگان کمک می‌کند. اما قاضی باز هم قانع نشد و با سوالات دیگر تیم کوک را به چالش کشید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار