باشگاه خبرنگاران جوان برگزار می‌کند؛

مناظره اقتصادی؛ اصلاح ساختار اقتصاد ایران زیر سایه انتخابات ۱۴۰۰

باشگاه خبرنگاران جوان جهت تبیین مشکلات و معضلات پیش روی اقتصاد ایران، اقدام به برگزاری میزدگرد‌ها و مناظراتی در زمینه اقتصاد ایران و اصلاح ساختار آن کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با آغاز جریان انتخابات 1400 و به راه افتادن میزهای گرد گفتمان در حوزه های مختلف باشگاه خبرنگاران جوان، در زمینه اقتصادی و مشکلات پیش روی اقتصاد ایران سلسله گفتمان ها و مناظراتی را برگزار می کند.
 
اولین مناظره اقتصادی در ایام انتخابات 1400، با عنوان" اصلاح ساختار اقتصادی زیر سایه انتخابات 1400" با حضور دو تن از کارشناسان اقتصادی و استادان دانشگاه برگزار می شود.
 
این مناظره بین علی سعدوندی، استاد بانکداری و استادیار سابق دانشگاه وولوونگ استرالیا و حجت الله عبدالملکی اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) پیرامون بانک در خدمت تولید، مدیریت ارزی و تاثیر FATF  در مراودات بین المللی برگزار می شود.
 
شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می توانید حدود ساعت 18 این مناظره را به صورت زنده از سایت باشگاه خبرنگاران جوان، حساب رسمی این خبرگزاری در اینستاگرام و روبیکا و سایر شبکه های اجتماعی مشاهده کرده و همچنین سوالات خود از این دو کارشناسان را در قسمت نظرات به ما منتقل کنید.
 
مناظره اقتصادی؛ اصلاح ساختار اقتصاد ایران زیر سایه انتخابات ۱۴۰۰
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار