بازداشت و سرکوب فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری

نظامیان صهیونیست با بازداشت چند فلسطینی در کرانه باختری و سرکوب تظاهرات فلسطینیان در مسجد الاقصی و برخی مناطق کرانه باختری، شماری را زخمی کردند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، نیرو‌های رژیم صهیونیستی با یورش به شهر نابلس و شهرک‌های بنی نعیم در الخلیل، ابو انجیم در بیت لحم و جبع در جنین چهار فلسطینی را بازداشت کردند.

به دنبال اقدام نیرو‌های رژیم صهیونیستی به سرکوب راهپیمایی شهر بیت لحم در محکومیت جنایت‌های این رژیم، ده‌ها نفر زخمی شدند. به دنبال حمله نیرو‌های اشغالگر به شهر البیره نیز ده‌ها نفر زخمی شدند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همچنین با تیراندازی و شلیک گاز اشک آور به سمت هزاران فلسطینی در مسجد الاقصی که به دنبال اقامه نماز جمعه برای تاکید بر ادامه مقاومت در صحن‌های مسجد تظاهرات کرده بودند، به مسجد یورش بردند که بر اثر آن شماری از تظاهرکنندگان زخمی شدند.

نیرو‌های اشغالگر صهیونیست همچنین همه ورودی‌های محله الشیخ جراح در شهر اشغالی قدس را برای جلوگیری از ورود تظاهرکنندگان به این محله بستند. محله‌ای که صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند ساکنان آن را به زور بیرون کنند تا آنجا را به شهرک نشینان تحویل دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۰۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
الان که مقیاس جنگ در فلسطین مظلوم کاملا عوض شده و میدان بازی ناجوانمردانه از یک طرفه به دوطرفه تبدیل شده باید سریعا نیروهای مسلحین مقاومت اسلامی فلسطین هم یورش ببرند به شهرکهای صهیونیستی و تعدادی از صهیونیستها را بازداشت و اسیر کنند تا در زمان مشخص اسرا و بازداشتیها با هم تبادل شوند دوران بگیر ببند ببر بزن یک طرفه توسط صهیونیستهای خبیث جنایتکار دیگر پس از انتفاضه شمشیر قدس رمضان مبارک تمام شده عصر جدیدی از مبارزه و مقاومت در فلسطین تا فتح و آزادی و پیروزی نهایی در فلسطین آغاز شده و این را باید صهیونیستهای موذی خبیث غاصب ملعونین نکبتهای جنایتکار بفهمند و بفهمانیدشان .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و عمل به موقع خردمندانه مقاومت اسلامی فلسطین مقتدر و قدرتمند مستقل .
آخرین اخبار