اهداف دستگاه قضایی در آذربایجان غربی:

برای 80 درصد از زندانیان استان باید ایجاد اشتغال شود

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه گفت: اشتغال زایی ۸۰ درصدی برای زندانیان در استان یکی از اهداف دستگاه قضایی است که ۵۰ درصد از آن تحقق یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه شب گذشته در جلسه شورای اشتغال زندانیان آذربایجان غربی که پس از ‏بازدید چندین ساعته از زندان مرکزی ارومیه تشکیل شد،  گفت: در حال حاضر هدف گذاری بخش اشتغال زایی ۵۰ درصد است که سعی داریم آن را به ‏‏۸۰ درصد برسانیم.

او اضافه کرد: اشتغال زایی برای زندانیان از مهمترین بخش‌های سند تحول قضایی است که با همت ویژه آن را در آذربایجان غربی دنبال می ‏کنیم.

ناصر عتباتی رییس کل جدید دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به لزوم توسعه اشتغال زندانیان اظهار کرد: ما باید به گونه ‏ای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی و اشتغال زایی را در زندان‌ها پیاده کنیم تا زندانی اصلاح شده و بعد از آزادی، بازگشت مجدد ‏به زندان نداشته باشد‎. ‎

او  تاکید کرد: جدی گرفتن اشتغال مولد در زندان ها، تقویت کار بنیاد تعاون زندانیان، ارتباط مدیران و متولیان امر ‏اشتغال زندان‌ها با مراکز صنعتی، خدماتی و تعامل آنان با بخش خصوصی باید در این بخش، بیش از پیش مورد توجه باشد. ‎

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.