سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل:

۳ هزار و ۲۳۷ نفر در آران و بیدگل واکسن کرونا دریافت کردند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: ۳ هزار و ۲۳۷ نفر در شهرستان آران وبیدگل از آغاز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تاکنون واکسن دریافت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اعظم باقری سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: تاکنون برای ۲ هزار و ۲۷۱ نفر از سالمندان بالای ۷۵ سال، ۷۰۰ نفر از کارکنان بهداشتی و درمانی، ۱۳۷ بیمار خاص، ۳۶ نفر از پاکبانان، بنیاد شهید ۳۰ واکسن و بقیه معلولان ذهنی موسسه ایرانمهر آران و بیدگل واکسن مرحله اول تزریق شده است.

او با بیان اینکه برای ۴۸۰ نفر از جمعیت هدف در آران و بیدگل هم واکسن نوبت دوم تزریق شده است، ادامه داد: با ورود به مرحله واکسیناسیون همگانی از همه امکانات شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برای این مهم بهره خواهیم گرفت و بر اساس اولویت‌های اعلام شده مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت.

باقری تصریح کرد: در مرحله واکسیناسیون عمومی همچنان نیازمند همکاری و همراهی همه اقشار جامعه خواهیم بود و همچنان تاکید داریم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تداوم داشته باشد.

باقری با بیان اینکه هیچ نگرانی، محدودیت و کمبودی برای واکسیناسیون افراد واجد شرایط وجود ندارد، ادامه داد: واکسن کرونا به تعداد کافی تامین شده است و واکسیناسیون افراد واجد شرایط تا تزریق واکسن به آخرین فرد ادامه خواهد داشت.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با اشاره به تداوم وضعیت نارنجی شهرستان آران و بیدگل گفت: شمار بستری‌ها و مراجعه بیماران سرپایی در این شهرستان در روز‌های اخیر تا حدودی کاهش داشته که امید می‌رود با افزایش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شاهد کاهش بیشتر بستری‌ها و تبدیل وضعیت به زرد و سفید در هفته‌های پیش رو باشیم.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.