امضای تفاهم نامه ای بین نهضت اجتماعی جوانان و وزارت جهاد کشاورزی

امضای تفاهم نامه دو طرفه بین وزارت جهاد کشاورزی و حلقه‌های میانی گروه‌های مردمی جهادی با هدف عملیاتی کردن نهضت مردمی سازی، حرکت جهادی در بخش کشاورزی، تحقق عدالت اجتماعی و تحول جهادی در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اولین نشست ملی و امضاءتفاهم نامه دو طرفه بین وزارت جهاد کشاورزی و حلقه‌های میانی گروه‌های مردمی جهادی به منظور منویات مقام معظم رهبری با هدف عملیاتی کردن نهضت مردمی سازی، حرکت جهادی در بخش کشاورزی، تحقق عدالت اجتماعی و تحول جهادی در مشهد برگزار شد.

 

مرتضی حنیفه زاده مجری طرح پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از تولید در بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: به منظور تحقق فرمایشات و توصیه‌های اکید مقام معظم رهبری مبنی بر همراهی و همدلی همگانی برای رفع مشکلات، ورود برنامه ریزی نهاد‌های انقلابی و مردمی برای کمک به تولید در کشور، تبدیل تهدید تحریم به فرصت با تکیه بر توان و نیروی جوان داخلی، استفاده از ظرفیت‌های سرزمینی ونیروی انسانی و همچنین حمایت از تولید داخلی و پشتیبانی و مانع زدایی‌ها این تفاهم نامه مابین مجموعه نهضت اجتماعی جوانان و وزارت جهاد کشاورزی منعقد گردید.

 

او افزود: امیدواریم با همکاری این نهاد مردمی بتوانیم گروه‌های مستعد همکاری را برای ایجاد شبکه همیاران مردمی وزارت جهاد کشاورزی شناسایی نماییم و با یاری این گروه‌ها مسائل حوزه روستایی و موانع را شناسایی و به حل آن‌ها بپردازیم.


مجری طرح پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از تولید در بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: احیای تعاونی‌های موجود و ایجاد تعاونی‌های جدید و ایجاد شبکه مردمی ترویج از دیگر تعهدات ما در این تفاهم نامه می‌باشد.


حنیفه زاده بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی نیز تلاش خواهد نمودحمایت و پشتیبانی کامل از عملیات میدانی گروه‌های جهادی را به عمل آورد. حنیفه زاده ادامه داد:حمایت معنوی لازم و تسهیل گری اداری برای عملیات گروه‌های جهادی و تامین هزینه‌های جاری از دیگر تعهدات وزارت در این تفاهمنامه می‌باشد.

 

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.