شاهین بوشهر در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: برد دیشب این تیم برابر بادران شانس بازگشت به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر را به میزان قابل توجهی افزایش داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، داوود مهابادی سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: اینکه تیم شاهین برای دومین بازی متوالی در خانه در ثانیه‌های پایانی به گل رسیده بسیار ارزشمند است و نشان می‌دهد که بازیکنان به خوبی بزرگی و جایگاه تیم شاهین را درک کرده و تا آخرین لحظه برای موفقیت تیم می‌جنگندند.

او بیان کرد: پیروزی شب گذشته با لطف خداوند و همت و غیرت بازیکنان حاصل شد که باید با تمام وجود قدردان آن‌ها باشم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر عنوان کرد: این برد ارزشمند را به مردم فوتبال دوست بوشهر و بویژه هواداران شاهین تقدیم می‌کنم که به واسطه گذشت زمان زیاد از پیروزی خانگی شرمنده محبت و منش آن‌ها شده بودم.

مهابادی ادامه داد: شاهین در بازی دیشب قادر بود تا در نیمه نخست با زدن سه گل راهی رختکن شود، اما شانس با تیم یار نبود و در نیمه دوم نیز تیم حریف چند موقعیت خطرناک ایجاد کرد که با تلاش دروازه‌بان و خط دفاعی هیچکدام از آن‌ها تبدیل به گل نشد.

او گفت: بازیکنان شاهین در این بازی نسبت به هفته‌های گذشته بازی بسیار خوب و جذابی ارائه کردند و امیدوارم با تداوم این روند محبت هواداران را بیش از گذشته جبران کنم.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر افزود: در این فصل شاهین در هر بازی یک تا سه بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشته که شاید این هم از بدشانسی تیم باشد که امید است با اضافه شدن شاهین مجیدی بازیکن مصدوم تیم از هفته آینده با توان بیشتری برابر حریفان ظاهر شویم.

مهابادی با قدردانی از حمایت مدیران شهرداری از تیم شاهین عنوان کرد: این حمایت و همدلی خوب با تیم منجر شده تا بازیکنان با آرامش و تمرکز بیشتری برای موفقیت تیم تلاش کنند.

تیم شاهین بوشهر اکنون با ۳۶ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و در هفته بیست و ششم رقابت‌ها در خارج از خانه به مصاف چوکا تالش می‌رود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.