آخر هفته با شبکه دو؛

از برنامه‌های سیاسی تا مستند‌های انسان دوستانه

شبکه دو سیما در آخرین روز از هفته با برنامه‌های متنوع مهمان خانه مردم است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در این قسمت از برنامه «غیرمحرمانه» سيد نظام الدین موسوی(نماینده مجلس شورای اسلامی)، محمد عطریانفر( روزنامه نگار و فعال سیاسی)،دکتر مسعود بصیری(رئیس سازمان بسیج رسانه کشور) و دکتر زهیر اصفهانی (کارشناس رسانه) به بحث و بررسی پیرامون نقش رسانه ها در انتخابات می پردازند.

مناظره غیرمحرمانه با هدف بررسی موضوعات روز جامعه و گفتگو پیرامون مسائل مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و ... در تلاش است تا دغدغه‌های روز جامعه را در تعامل با مردم به قاب تلویزیون بیاورد.

با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات این برنامه رویکرد اصلی خود را بر مباحث پیرامون سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داده است و با موضوعاتی نظیر وظایف و اختیارات رئیس‌جمهور، شعارهای غیرقابل تحقق انتخاباتی و ... روانه آنتن شده است.

«غیرمحرمانه» کاری است از گروه دانش و اقتصاد به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا عاصم یوسفی و اجرای محمدجعفر خسروی که جمعه ها ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن شبکه دو می‌رود و بازپخش آن شنبه ساعت ١٤:٣٠ خواهد بود.

پخش نخستین قسمت از مستند «نامیرا» به روایت کامران تفتی

به مناسبت روز ملی اهدای عضو (جشن نفس)، شبکه دو سیما مستند «نامیرا» با روایت کامران تفتی را روانه آنتن می کند. «نامیرا» مستندیست روایی از گذر لحظات ویژه ای که خانواده های اهدا کننده و گیرنده عضو تجربه کرده اند.

این مستند در سه قسمت به بیان داستان هایی ویژه از خانواده هایی می پردازد که رفتن عزیزان شان آغازی برای دیگران شده است.

گفت وگو با والدین اهداء کنندگان و دریافت کنندگان عضو بخش هایی از این مستند دیدنی است که با مشارکت انجمن اهدای عضو ایرانیان در شبکه دو سیما تولید شده است.

«نامیرا» به تهیه کنندگی هادی خدادی و کارگردانی علی تهرانی جمعه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.

فلورا سام مهمانِ ویژه «دست در دست» می‌شود

برنامه «دست در دست» جمعه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۲۳:۰۰ به مناسبت روز ملی اهدای عضو میزبان فلورا سام بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون و سفیر انجمن اهدای عضو ایرانیان خواهد بود.

برنامه «دست در دست» در گفتگویی شنیدنی با فلورا سام پیرامون فرهنگ مقدس و معنوی اهدای عضو صحبت خواهد کرد.

همچنین دکتر مهدی شادنوش رئیس مرکز مدیریت پیوند و ام البنین سعادت گیرنده قلب و کلیه دیگر مهمانان این برنامه خواهند بود.

«دست در دست» یک شب‌نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و ... با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می‌برند.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که به صورت ثابت جمعه‌، شنبه و یکشنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار