محتوای بدون کپی‌رایت حذف می‌شود

ساترا اعلام کرد درصورت شکایت از رسانه صوت و تصویر فراگیر و عدم مجوز از ساترا، محتوای بدون کپی رایت حذف خواهد شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ساترا اعلام کرده است: مطابق مصوبه ششمین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، اگر شکایت از رسانه صوت و تصویر فراگیر بدون مجوز ساترا باشد، طی ۸ ساعت محتوا حذف و اگر شکایت از رسانه دارای مجوز از ساترا باشد، کمتر از یک ساعت حذف می‌شود.

در صورت کافی نبودن اسناد، بعد از بررسی مجدد اسناد موجود و تأمین دلیل، با فوریت نظر خود را اعلام می‌کند. البته رسانه‌های مجازی می‌توانند برنامه‌های اختصاصی خود را به ساترا اعلام کنند و خواهان حفاظت از حقوق مالکیت فکری شوند. در این زمینه، ساترا نیز برای جلوگیری از نقض مالکیت فکری این آثار تمهیدات ویژه‌ای برای حفاظت از حقوق رسانه‌ها به عمل می‌آورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۲۰:۱۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
سلام ببخشید یسوال داشتم تکلیف نرم افزاره ، بازی و ... کرک شده ک در بازار موجود هستش با قیمت خیلی کمتر از واقعی بفروش میرسه در کشور چی میشه؟
یا فیلم سریال هایی که محصولات فرهنگی ها بفروش میذارن؟ مایی که رشته و کارمون کامپیوتره دقیقا باید چیکار کنیم؟ نه راه ارتباطی هست بشه نرم افزار و ویندوز رو قانونی خرید کنیم و نه کسی پاسخگوی ما هستش؟ لطفا جواب بدید.
آخرین اخبار