مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد مطرح کرد؛

کاهش آسیب پذیری خانواده‌های زندانیان با ایجاد اشتغال پایدار

کاظمی گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌های زندانیان، سبب کاهش آسیب پذیری این خانواده‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اعظم کاظمی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در قالب پویش ۳۰ روز مهربانی، به اتفاق معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌ها و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان یزد از منزل دو زندانی نیازمند ساکن محله‌های فقیر نشین یزد بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها قرار گرفت.

کاظمی در حاشیه این بازدید با اشاره به ضرورت توجه و رسیدگی به وضعیت خانواده‌های زندانیان، گفت: دستگاه‌های حمایتی و سرپرستی باید مجاب شوند تا با برنامه ریزی‌های اساسی و استفاده از ظرفیت خیرین، به صورت ریشه‌ای به حل معضل فقر در خانواده‌های زندانیان بپردازند.

او توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای خانواده‌های زندانیان را یکی از راهکار‌های خروج از تنگنا‌های مالی و خوداتکایی آن‌ها دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای خانواده‌های زندانیان باید به صورت پایدار و دائمی باشد تا به مرور زمان سبب کاهش آسیب پذیری این خانواده‌ها شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در پایان با اشاره به ضرورت رسیدگی به کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه سرپرستی خانواده‌های نیازمند، خواستار تشکیل جلسات استانی در خصوص حمایت از این قشر شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار