فروش ۲۰۰ میلیون Xiaomi Redmi Note در سراسر جهان

طبق اعلام شیائومی این شرکت توانسته است ۲۰۰ میلیون گوشی از سری Note به فروش برساند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gsmarena؛ شیائومی از جمله شرکت‌های تولید کننده وسایل الکترونیکی مانند تلفن همراه بوده که یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است.

از ابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع‌تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. چندی پیش شرکت شیائومی اطلاعات و جزئیات جدیدی از فروش گوشی موبایل هوشمند سری Redmi Note خود را منتشر کرد که چه تعداد از این تلفن همراه به فروش رسانده است.

شرکت شیائومی در این اطلاعیه اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ میلیون تلفن همراه Redmi note در سراسر جهان به فروش رسانده است و این مجموعه از زمان ورود اولین ردمی نوت در مارس ۲۰۱۴ پرفروش‌ترین سازنده بوده و توانسته شرکت شیائومی را به مقام سوم جهان در فروش تلفن همراه برساند.

آخرین جزئیات از گوشی موبایل جدید شرکت شیائومی

این شرکت همچنین اعلام کرده که سری تلفن همراه Note ۱۰ شیائومی در تاریخ ۲۶ مه در بازار کشور چین عرضه می‌شود و این تلفن همراه هوشمند دارای سه لنز دوربین است که به صورت عمودی در یک صف قرار گرفته اند.

فروش 200 میلیون Xiaomi Redmi Note در سراسر جهان / گوشی موبایل جدید شرکت شیائومی چه مشخصاتی دارد؟

طبق گفته کارشناسان، به نظر می‌رسد گوشی موبایل هوشمند Redmi Note ۱۰ ۵G معمولی ۲ فلش LED دارد و این تلفن همراه یک طراحی داخلی متفاوت با تغییرات بیشتری را نسبت به سایر مدل‌های قبلی شرکت شیائومی دارد و در هفته آینده جزئیات بیشتری از آن منتشر می‌شود.


بیشتر بخوانید


همچنین، بهتر است بدانید که ۴۵.۲ میلیون گوشی نوت ۹ شیائومی در سراسر جهان فروخته شده که این مقدار بیش از ۲۰ درصد از کل ۲۰۰ میلیون فروخته شده از سال ۲۰۱۴ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.