رئیس هیئت نظارت خراسان رضوی:

انتخابات، توسعه و رشد کشورهاست

رئیس هیئت نظارت خراسان رضوی گفت: انتخابات عامل مهمترین فعالیت‌های اجتماعی سیاسی که در همه کشور‌ها سبب توسعه و رشد کشور‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همایش سراسری هیئت‌های نظارت شهرستان‌های خراسان رضوی با حضور فرمانداران، فرماندهان نیروی انتظامی و روسای دادگستری شهرستان‌ها برگزار شد.

در این همایش که با ارتباط ویدئو کنفرانس از مشهد با دفاتر هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها برگزار شد، رئیس هیات نظارت استان، رئیس ستاد انتخابات استان، فرمانده نیروی انتظامی استان و رئیس کل دادگستری استان به ایراد سخنرانی و ارائه مطالب مربوط به انتخابات پرداختند.

محمدکمال سروی‌ها رئیس هیئت نظارت خراسان رضوی در این مراسم گفت: یکی از مهمترین فعالیت‌های اجتماعی سیاسی که در همه کشور‌ها سبب توسعه و رشد کشور‌ها می‌شود مبحث انتخابات است.

او افزود: این جلسه تدارک دیده شده است که پیشگام یک تعامل و همدلی باشیم چرا که در قانون مشخص کرده است فرایند انتخابات را یک گروه انجام نمی‌دهد، بلکه حداقل ۴ رکن باید کار‌های مشخصی انجام دهند تا این فرایند بطور صحیح و سالم انجام شود.

رئیس هیئت نظارت خراسان رضوی ادامه داد: وقتی این ارکان بدانند هر کدام چه کار‌هایی دارند بهتر میتوانند در روند برگزاری انتخابات به یکدیگر کمک کنند.

انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.