معاون استان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در اراک:

نظارت همگانی در دنیای امروز رایج است

حجت الاسلام توانایی در سفر به اراک گفت: نظارت همگانی و مسئولیت پذیری در دنیای کنونی رایج است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام محمدحسین توانایی معاون امور استان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور درجلسه مدیران، در سفر به استان مرکزی با ذکر نمونه‌هایی از ساز وکار‌های قانونی وحمایتی کشور‌های توسعه یافته با هدف کاهش تخلفات اداری وآسیب‌های اجتماعی گفت: نظارت همگانی و مسئولیت پذیری در دنیای کنونی رایج است.

حجت الاسلام توانایی افزود: نظارت همگانی، مسئولیت پذیری اجتماعی، شهروند مسئول وتفکر انتقادی از جمله مواردی است که در دنیای کنونی رایج است.

او ضمن تشکرازخدمات مسئول و دبیر ستاد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی براهمیت، ضرورت شرعی و قانونی این دو فریضه تاکید کرد.

معاون امور استان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور بیان کرد: بر اساس آیات و روایات واصل هشتم قانون اساسی قانون آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌شوند طبق قانون دستگاه‌های اجرایی استان باید با این ستاد همکاری داشته باشند و از آن حمایت کنند.

او ادامه داد: از آیت الله دری نجف آبادی ریاست محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی و حجت الاسلام فرخی دبیر ستاد استان انتظار می‌رود نسبت به برگزاری و تشکیل جلسات اهتمام ورزند.

حجت الاسلام توانایی تصریح کرد: طبق ماده ۲۰ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان ازمنکر اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید حداقل هر فصل یک جلسه و حداقل ۴ جلسه در سال برگزار کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.