کشتی‌های حامل نهاده های دامی به بندر امام خمینی (ره) رسیدند

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان از پهلو گرفتن ۲ فروند کشتی حامل جو در اسکله غلات مجتمع بندری امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید بدوی مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با اشاره به پهلوگیری کشتی‌های حامل جو دامی در بندر امام خمینی (ره) گفت: با پهلوگیری این ۲ کشتی، تعداد کشتی‌های حامل جو دامی ورودی به بندر در ۳ روز اخیر به ۶ فروند و مجموع تناژ آنان به ۳۹۲ هزار تن رسید.

او با بیان اینکه جو وارداتی از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و ریلی در حال ارسال به مناطق مختلف کشور است، افزود: امسال واردات نهاده دامی طبق برنامه از طریق بندر امام خمینی (ره) ادامه می‌یابد.

بدوی روند واردات نهاده‌ دامی به کشور را روان عنوان کرد و اظهار داشت: برای تامین نهاده مورد نیاز بخش دام و طیور مشکلی وجود ندارد، البته با توجه به خشکسالی سال زراعی کنونی، تلاش خواهد شد نهاده دامی به موقع و با قیمت مصوب بین تولیدکنندگان دام و طیور کشور توزیع شود.

متولی واردات نهاده‌های دامی و طیور شامل سویا، کنجاله، ذرت و جو شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی است و واردات غله شامل گندم، برنج، شکر و روغن خام خوراکی برعهده شرکت بازرگانی دولتی ایران است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.