حوزه هنری بوشهر یک مجموعه پویانمایی را منتشر می‌کند

رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: مجموعه پویانمایی «داستان‌های شهاب» با موضوع مسائل زندگی روزمره منتشر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری استان بوشهر بیان کرد: مجموعه پویانمایی داستان‌های شهاب تلاش می‌کند با زبانی صمیمی مسائل زندگی روزمره را برای مخاطب بازگو کند.

او افزود: در این مجموعه پویانمایی، از دریچه نگاه یک نوجوان، با اتکا به سبک زندگی ایرانی و اسلامی، به مسائل مختلف و موجود در جامعه از جمله ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی پرداخته می‌شود.

طراح و نویسنده این مجموعه پویانمایی، با اشاره به جذابیت بالای هنر پویانمایی برای نشان دادن مسائل مهم جامعه، ادامه داد: قهرمان و راوی این مجموعه نوجوانی به نام «شهاب» است که با تلخی‌ها و شیرینی‌های مختلف خانواده و شهر مواجه می‌شود و با اتکا به هوش و توان خود و کمک دوستان و خانواده‌اش، به دنبال راهکار‌هایی برای حل آن‌هاست.


بیشتر بخوانید


پارسایی فر با بیان این مطلب که این پویانمایی با تکنیک «کات اوت» تهیه شده است، عنوان کرد: برای تهیه این مجموعه از ظرفیت هنرمندان مختلف استفاده و به فرهنگ و آیین‌های استان توجه شده است.

او با اشاره به اینکه «داستان‌های شهاب» به زودی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، افزود: هر قسمت از این مجموعه، در مدت زمان‌های دو تا چهار دقیقه طراحی و تولید شده است.

 رئیس حوزه هنری استان بوشهر با تشریح نام بردن از عوامل این مجموعه پویانمایی، گفت: در پنج قسمت اول این مجموعه عوامل مختلفی مانند امیر رستافرد به عنوان انیماتور وکارگردان فنی، امیر زارع زاده و حمید فخرایی به عنوان گرافیست، و امین قاضی، مهراب احمدی، سپهر جمشیدپور، گلی روحانی، سارا مظفری، هومان کریمی به عنوان صداپیشه همکاری کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.