جورج بوش: درگیری‌های کنونی نتیجه نفوذ ایران بر رژیم صهیونیستی است

رئیس‌جمهور اسبق آمریکا در مصاحبه‌ای درگیری‌های کنونی گروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی را به‌دلیل نفوذ ایران دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «جورج دابلیو بوش» رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، در مصاحبه اخیر خود با فاکس نیوز، درگیری‌های کنونی گرو‌های مقاومت فلسطین و رژیم اشغالگر را نتیجه نفوذ ایران در منطقه عنوان کرد.

این مقام اسبق آمریکا در این مصاحبه با بیان آن‌که آن‌چه در حال حاضر روی می‌دهد نتیجه نفوذ ایران بر رژیم اشغالگر است، مدعی شد: «ایران برای صلح جهانی خطرناک است. بهترین رویکرد در قبال ایران درک این مسئله است که این کشور برای صلح جهان خطرناک است و آن‌ها نقش پررنگی در درگیری‌های لبنان، سوریه و یمن دارند و هدفشان گسترش نفوذ است.»

بوش در ادامه با اشاره به مذاکرات برجامی در وین گفت: «هر توافقی حاصل شود باید توانایی هسته‌ای ایران را به‌همراه نفوذ این کشور در منطقه درنظر بگیرد و در هرگونه توافق با این کشور باید خطرات ستیزه‌جویی ایران برای ما و متحدانمان و همچنین برای ثبات جهانی مد نظر قرار گیرد.»

درگیری‌های فلسطین و رژیم اشغالگر از هشتم ماه مه با تشدید شدید تنش‌ها همراه بوده است. این مسأله پس از آغاز درگیری‌هایی در منطقه «حرم شریف قدس» و محله «شیخ جراح» کلید خورد. این درگیری‌ها پس از آن صورت گرفت که رژیم صهیونیستی اقداماتی را برای اخراج خانواده‌های فلسطینی از خانه‌هایشان به‌اجرا در آورد.

ساعاتی پیش آکسیوس اعلام کرد «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو‌های خود با «بنیامین نتانیاهو» قاطع بوده و به او پیام واضحی را داده است که رژیم صهیونیستی باید به جنگ پایان دهد.

همچنین منابع آمریکایی مدعی شدند: «درصورتی که اسرائیل درخواست بایدن را برای پایان بخشیدن به درگیری‌ها در غزه نادیده بگیرد، این مسأله پیامد‌هایی را خواهد داشت.»

در آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: «شمار شهدای غزه به ۲۲۷ نفر افزایش یافت که از این تعداد ۶۴ نفر کودکان، ۳۸ نفر زنان و ۱۷ نفر نیز افراد مسن هستند؛ شمار مجروحان نیز به ۱۶۲۰ نفر رسیده است.»

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد: «اسرائیل امشب سنگین‌ترین عملیات بمباران را علیه غزه انجام می‌دهد تا برای آتش‌بس آماده شود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینکه جنایتکاری مثل بوش که خودش و اجدادش شیطان پرست هستند به ما حمله لفظی میکنه باعث افتخارماست ونشانه درستی راه ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بایدن صلح طلب تر است .باید ایران هم میانجی کنه در این صلح نباید مردم فلسطین به بازی سیاسی قدرت ها کشته بدن خداخوشش نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۰:۰۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
خفه شو , شماها غیرت ندارید -برای همین دوس دارین سگ صهیونیستا باشین
_ما زیر بار حرف زور نمیریم.
آیندگان قضاوت خواهند کرد
_جورج مووووش
آخرین اخبار