کشف ۲۳۱ کیلوگرم موادافیونی از ۱۰۸ خرده فروش

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان، از دستگیری ۱۰۸ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۲۳۱ کیلوگرم انواع مواد افیونی طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ مهدی پورامینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی پلیس کرمان است و با اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در این زمینه، به دنبال پیشگیری از وقوع سایر جرایم در جامعه هستیم.

او افزود: ماموران انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان موفق شدند در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که به مدت دو روز در سطح شهرستان کرمان اجرا شد تعداد ۱۰۸  خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: در بازرسی از محل فعالیت این خرده فروشان ۲۳۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

سرهنگ مهدی پور امینایی به تاثیرات مثبت اجرای این گونه طرح‌ها در ارتقا امنیت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اکثر سرقت‌های خرد در جامعه به دست معتادان متجاهر صورت می‌گیرد، بنابراین پلیس در اجرای مستمر این گونه طرح‌ها با جدیدت انجام ماموریت خواهد کرد.

او در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی افزود: مشارکت و همکاری شهروندان در اجرای موفقیت آمیز ماموریت‌های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز یکی از انتظارات مهم پلیس است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار