۵۰ مصوبه نتیجه سفر استاندار خراسان رضوی به خوشاب

در سفر استاندار خراسان رضوی به خوشاب، ۵۰ مصوبه در دستور کار مدیران دستگاه‌های استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در ادامه سفر‌های استانی که از چند ماه گذشته شروع کرده‌ایم پانزدهمین سفر به شهرستان خوشاب بود که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با رعایت توصیه بهداشتی با مردم عزیز دیدار کردیم و از نزدیک در روند مشکلات این شهرستان قرار گرفتیم.

او افزود: جلسه جمع بندی با حضور مدیران شهرستان و دستگاه‌های استانی و نمایندگان مردم در مجلس برگزار شد و پیش مصوبه مورد بررسی دقیق قرار گرفت که نهایتا ۵۰ مصوبه برای پیشرفت و توسعه و آبادانی شهرستان خوشاب در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


 

استاندار خراسان ادامه داد: تمام مصوبات زمان بندی دقیقی شد و به زودی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود که در زمان مشخص شده این برنامه‌ها اجرایی و عملیاتی شود.

معتمدیان بیان کرد: بیشتر مصوبات هم در حوزه‌های زیر ساختی، عمرانی و عمران شهری، مخابرات و اینترنت و بحث فضا‌های آموزشی قرار دارد.

او تصریح کرد: بحث راه‌های روستایی که به طور ویژه بررسی شد و همینطور تأمین آب شرب در مناطق روستایی  به عنوان یکی از مطالبات مردم در مناطق روستایی مورد بررسی قرار گرفت و مصوبات خوبی هم داشت.

استاندار تأکید کرد: این مصوبات با حضور مدیران استانی و شهرستانی و نمایندگان مردم عزیز در مجلس شورای اسلامی تهیه و تنظیم شد، ان شاءلله با بسیج امکانات هم در سطح استان و شهرستان و هم در سطح ملی بتوانیم اجرایی کنیم زیرا که این ۵۰ مصوبه قطع به یقین تاثیر خوبی در توسعه و پیشرفت این شهرستان خواهد داشت.

معتمدیان اظهار کرد: انتخابات پیش رو مهمترین رویداد سیاسی کشور است، ما با عمل به وظایف قانونی خود، انسجام و همدلی دست اندرکاران و با حضور پرشور مردم عزیز زمینه برگزاری انتخاباتی با شکوه را در امنیت وسلامت کامل فراهم کنیم.

او افزود: برای برگزاری انتخابات در استان تدابیر حداکثری اندیشده شده که درحوزه اجرا مشکلی نداشته باشیم و با امانتداری، بی طرفی و استقلال کامل در برگزاری انتخابات اجازه نمی‌دهیم اعتماد عمومی مردم در این زمینه کاهش یابد.

 

انتهای پیام//ع. ظ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار