درخشش کودکان چهارمحال و بختیاری در جشنواره شاهنامه‌خوانی

شش کودک شاهنامه‌خوان از چهارمحال و بختیاری، در جشنواره کودک و شاهنامه خوش درخشیدند و حائز رتبه های برتر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سلیمان رضایی بنیان‌گذار آموزش مجازی و دبیر جشنواره کودک و شاهنامه چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره که به علت شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی برگزار شد، فرصتی برای هنرنمایی کودکان و نوجوانان بود تا با ارسال فیلم شاهنامه‌خوانی خود این هنر را به نمایش بگذارند.

او افزود: پس از بررسی فیلم‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره، اسامی اعضای برتر اعلام و کودکان شاهنامه‌خوان کانون چهارمحال و بختیاری خوش درخشیدند و در ردیف بهترین‌های جشنواره قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید


رضایی اضافه کرد: در گروه طلایی علی‌رضا موسایی از مرکز فارسان، در گروه نقره‌ای فرناز عسگری از مرکز فارسان و در گروه برنز کیان قاسم‌پور از مرکز فارسان به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شد.

او اظهار داشت: در این جشنواره که اعضای مراکز مختلف استان با تلاش و کوشش مستمر شرکت داشتند، باران ربیعی از مرکز فرادنبه در گروه نقره‌ای با رای مردمی قرار گرفت و ریحانه شاهینی از مرکز مجتمع حائز رتبه دوم گروه برنز شد.

رضایی ادامه داد: در پایان این جشنواره، از اساتید شاهنامه‌خوانی کشور تقدیر و شعله ایل‌بیگی‌پور مدرس کارگاه‌های شاهنامه‌خوانی لوح سپاس طلایی این بخش را دریافت کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار