آغاز ویژه برنامه الف دزفول

ویژه برنامه الف دزفول از امروز تا ۳ خرداد ماه ساعت ۱۹ در محل باغ موزه فرهنگی دفاع مقدس به صورت زنده از شبکه خوزستان و رادیو دزفول آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول گفت: ویژه برنامه الف دزفول به مناسبت فرارسیدن ۴ خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول، از امروز تا ۳ خرداد ماه (به مدت ۷ روز) از ساعت ۱۹ از محل باغ موزه فرهنگی دفاع مقدس به صورت زنده از شبکه استانی خوزستان و رادیو دزفول آغاز شد.

او بیان داشت: ویژه برنامه الف دزفول برای نمایش گوشه‌ای از مقاومت، پایداری، صبر و ایثار مردم شهرستان و وقایع هشت سال دفاع مقدس در این شهرستان بر روی آنتن زنده خواهد رفت.

فرهمندپور افزود: شهرستان دزفول به جهت روحیه پایداری و همدلی مردمانش در طول هشت سال دفاع مقدس همیشه در حملات موشکی به عنوان اولین شهر و یا به تعبیر خاص‌تر الف دزفول بود که بعثیان نیز آن را به "بلد الصواریخ" یا شهر موشک‌ها می‌شناختند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: قطعا استقامت، ایثار و الف بودن دزفول و مردمانش شایسته آن است که در دیگر حوزه‌ها از جمله تولیدات شهرستان، ورزش، هنر، صنعت و... الف بماند و در زمینه‌های مختلف افتخار آفرینی کند.

این مقام مسئول ادامه داد: تمام تلاشمان بر آن است که به پاس پایداری زبان‌زد مردم شهرستان دزفول و ادای دین به شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای شهرستان دزفول تمام قد به مردمان دیار پایداری خدمت نماییم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.