منطقه آزاد تجاری قصرشیرین فرصتی مناسب برای تقویت و رشد تولید صادرات

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در اواسط اردیبهشت امسال، گفت : این منطقه فرصت مناسبی برای تقویت و رشد تولید صادرات محور استان فراهم کرده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهزاد باباخانی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : خانه صنعت و معدن استان باید ظرفیت‌های موجود را در منطقه آزاد تجاری شناسایی و بر اساس پتانسیل‌های استان برای سرمایه‌گذاری برنامه ریزی کند.

او با اشاره به فعالیت‌های تولید کنندگان در دوران تحریم، گفت : در دوران تحریم‌های ظالمانه، فعالان اقتصادی با وجود تنگنا‌ها و مشکلات زیادی که پیش آمد هرگز سنگر تولید را خالی نکردند که اطلاق واژه جهادگر به فعالان اقتصادی بسیار به جا و شایسته است.

او افزود: خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه نیز در این شرایط سخت، موثر و فعال ظاهر شد و تمام توان خود را برای به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید استان به کار برد که جای تقدیر و تشکر دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه افزود: در ۶ سال گذشته مساله تولید بخشی از شعار‌های سال بوده که توسط مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده و این نشان دهنده این است که توجه به تولید مهم‌ترین راه مقابله با تحریم‌های ظالمانه است و ما هم باید تمام توان خود را در حل مشکلات و موانع پیش روی تولید استان برداریم.

باباخانی هرگونه مانع تراشی در راه تولید به ویژه در بدنه دستگاه‌ها را ظلم بزرگ دانست و گفت: با هر دستگاه اجرایی و یا هر شخصی که بر سر راه تولید مانع ایجاد نماید برخورد می‌شود و از فعالان بخش خصوصی می‌خواهم کارکنانی را که در دستگاه‌های اجرایی مانع تولید هستند، معرفی کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار