عملکرد خوب باتری تسلا Y در آزمایش استفاده از کمپ بر

در آزمایش استفاده از کمپ بر مشخص شد فقط ۳۰ درصد از باتری تسلا برای حمل بار استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اینساید ایویز، طبق مشخصات رسمی تسلا، کراس اوور برقی تسلا مدل Y می‌تواند تا ۳۵۰۰ پوند را بکسل کند اما، اگر می‌خواهید یک کمپینگ را با مدل Y بکسل کنید، باید دنبال کمپینگ سبکی باشید تا اطمینان حاصل شود که برای سفر‌های جاده‌ای طولانی، با برد خودروی برقی خود به مشکل نخورید.

حداکثر برد تسلا مدل Y حدود ، ۳۲۶ مایل تخمین زده شده است که این برای نسخه Long Range تمام چرخ محرک است. عملکرد عادی مدل Y ۳۰۳ مایل است.

عملکرد خودروی برقی تسلا مدل Y

شرکت Camp۳۶۵ یک ویدیوی کوتاه را تهیه کرده است که مانند یک تبلیغ تجاری با یک صداگذاری هنرمندانه است. با این حال، بسیار آموزنده است و دقیقاً همان چیزی را که سعی در اثبات آن دارد به مخاطب می‌رساند. طبق ارائه Camp۳۶۵، مدل Y یک کراس اوور خانوادگی بسیار کاربردی است که فضای زیادی برای مسافران و بار دارد. با این حال، آن‌ها تعجب می‌کنند که آیا این وسیله توانایی حمل دوچرخه یا کمپ بر در مسافت‌های طولانی و بدون توقف را دارد یا خیر.

عملکرد خوب باتری تسلا Y در آزمایش استفاده از کمپ بر

کابین تاشو آن سبک و آیرودینامیکی است و تا شش نفر در آن می‌خوابند. تسلا آن را برای یک آزمایش معمولی کمپینگ با یک مدل Y Long Range و دو مهندس برق برای آزمایش عملکرد و دامنه باتری ارسال کردند. آن‌ها همچنین می‌خواستند دریابند که آیا میله نوسان لازم است یا نه و همچنین اطمینان حاصل کنند که راننده می‌تواند از هر دو آینه کناری استفاده کند.

در پایان، مشخص شد که مدل Y با کابین قابل جمع شدن به خوبی کنار آمده است. علاوه بر این، تنظیمات کامل قادر بود ۲۱۸ مایل را با یک بار شارژ طی کند و فقط حدود ۳۰ درصد کارایی را از دست داد، که این در نوع خود چشمگیر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار